Μαμά πεινάω...

Μαμά πεινάω...

Σήκω να μου βάλεις να φάω

Χμμμμ...θα...περιμένω πολύ;;;

Ει ψιτ...σε σένα μιλάω..

Θεέ μου! Δεν με ακούει αυτή η γυναίκα;;

Μα τι στο καλό;;; Που έχει το μυαλό της;
----------------------------------------------------
Ο Φρέντυ όταν πεινάει το δείχνει!!
Έρχεται και μου δείχνει το φαΐ του , εγώ δεν του δίνω σημασία γιατί μου αρέσει να χαζεύω τις αστείες κινήσεις του, μετά από λίγο τον ρωτάω: Πεινάς; και αυτός γλείφεται σαν να μου λέει: Ναι!
Αυτό γίνεται κάθε μέρα, πρωί και βράδυ! 
Ακριβώς οι ίδιες κινήσεις , την ίδια ώρα!!
Προγραμματισμός όχι αστεία!!

------------------------------------------------------



Ευχαριστώ μανούλα!
Μπορώ τώρα να κοιμηθώ στα πόδια σου;

e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

4 σκυλολιχουδιές:-):

George Aggelidis είπε... [Reply]

γεια σου Βιλη... σε λιγο θα αρχισω να γαυγιζω και γω.. θα υπαρχει τιποτε για φαγητο και για μενα?

ολα θα πανε καλα... είπε... [Reply]

Παναγία μου!Ο γλυκούλης μου!Τ'αυτάκια του είναι για πιπίλισμα!
Πώς μπορείς και δεν του δίνεις αμέσως φαγητό;!Αυτό το ικετευτικό βλέμμα είναι όλα τα λεφτά...!Αλλά ξέρω πως το κάνουν κι επίτηδες,οι πονηρούληδες,για να μας κάνουν να λιώσουμε από τη γλύκα και από τυχόν "τύψεις" που δεν τους κάνουμε αμέσως το χατήρι!
Καλό απόγευμα!

Marivili T. είπε... [Reply]

@ολα θα πανε καλα...

χαχα! Γι'αυτο ακριβως το βλεμα δεν του δινω αμεσως φαγητο!!!

Να σαι καλα :-)

Marivili T. είπε... [Reply]

@George Aggelidis

Δεν θέλω χαζές ερωτήσεις!!
Εσύ δεν είναι ανάγκη να γαυγίζεις για να σε ταίσω αφού σε λίγο θα μοιραζόμαστε το ψωμί με τις ελιές!!χαχα

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)