Αυτή η ματιά εμένα με σκοτώνει!!

Ένας λόγος που δεν θα ήθελα να έχω σκύλο είναι ότι δεν μπορώ να αντέξω τις στιγμές που υποφέρουν λόγω ξαφνικής ασθένειας ή λόγω κάποιου ατυχήματος που μπορεί να συμβεί.

Είμαι πολύ ευαίσθητη στο θέμα αυτό γιατί ξέρω ότι τα ζώα δεν μπορούν να εκφράσουν τα αισθήματα τους με λόγια όπως εμείς οι άνθρωποι.

Όταν λοιπόν συμβαίνει κάτι κακό , τον πόνο τους τον βλέπεις μόνο στα μάτια τους.

Αυτή η ματιά εμένα με σκοτώνει!!

Δε θα ξεχάσω ποτέ το βλέμμα της Σισούλας μου της κοκερίνας που μου έλεγε: Δώσε ένα τέλος στον πόνο μου…!!!!!! Μη με αφήνεις να υποφέρω…( Όταν είχε καλαζάρ.)

Δε θα ξεχάσω ποτέ το βλέμμα της Λίζας μου μιας υπέροχης μπασταρδούλας που μόλις ήρθε η ώρα της να ‘φύγει’ γύρισε με κοίταξε και έφυγε από το σπίτι να πάει να αφήσει την τελευταία της ανάσα ένα στενό πιο κάτω…!!

Ναι, εξάρτιονται από εμάς…

Αν δεν το έχει καταλάβει κάποιος που θέλει να λέγετε υπεύθυνος ιδιοκτήτης ας το ξανασκεφτεί…

Ο Φρέντυ είναι 6μιση χρονών πια και ξέρω ότι έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση…

Μέχρι τώρα είχε μικρά προβλήματα υγείας και τα αντιμετώπισα ψύχραιμα.

Χτες βράδυ όμως.. δεν κοιμηθήκαμε!!!!!

Από τις 11 το βράδυ μέχρι της 8.30 το πρωί ανά 2 ώρες έκανε εμετό!!

Από την ώρα του τελευταίου εμετού, είδα ένα διαφορετικό Φρέντυ!!

Ταλαιπωρημένο, κουρασμένο, ήσυχο!!!

Εκείνο που λατρεύω επάνω του είναι ότι πάντα, όταν έχει πρόβλημα υγείας , είναι συνεργάσιμος και δέχεται τις φαρμακευτικές αγωγές τόσο ήρεμα που πραγματικά απορώ!

Θα περάσουμε άλλη μια ξάγρυπνη νύχτα σήμερα γιατί θα πρέπει να τον παρακολουθώ και να τον ταΐζω από λίγο ανά τρίωρο αλλά.. χαλάλι του!!!

Δε θα ξαναπαραπονεθώ ούτε για τα σάλια του που διακοσμούν τους τοίχους μου μα ούτε για την τόση τρίχα που καθαρίζω καθημερινά από παντού!!!!!

Το μόνο που θέλω είναι να γίνει καλά!!!!

Δεν ξέρω τι προκάλεσε τον εμετό, μα έψαξα και βρήκα ένα άρθρο και το μοιράζομαι μαζί σας
 ( αχρείαστο ναναι!)

Όταν ο σκύλος κάνει εμετούς- Ιγνάτιος Λιάπης


e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

4 σκυλολιχουδιές:-):

...irida... είπε... [Reply]

περαστικα του!!καλημερα!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Irida μου,

Σ'ευχαριστούμε πολύ:-)

Καλησπέρα από μας!!

ολα θα πανε καλα... είπε... [Reply]

καλημέρα και περαστικά!Τελικά τι είχε το σκυλάκι;Απλή στομαχική ανωμαλία;
Τα basset hound είναι από τα αγαπημένα μου σκυλιά!
Να είστε καλά,κι εσύ και το σκυλάκι σου.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

ολα θα πανε καλα,

Το σκυλάκι είχε κολλήσει μια ίωση γαστρεντερίτιδας.

Τώρα είμαστε καλά:-)

Σ'ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τις ευχές:-)

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)