Να ζευγαρώσω το σκύλο μου;



Με έχει απασχολήσει εδώ και αρκετό καιρό αυτό το θέμα και το ψάχνω πολύ.
Όταν πήρα το Φρέντυ, έγινα μέλος σε ένα φόρουμ για σκυλιά και κάποια στιγμή που ανέφερα για πλάκα ότι ψάχνω να βρω θηλυκό για να τον ζευγαρώσω μου την "έπεσαν" όλοι μαζί και άρχισαν το κήρυγμα.
Με πείραξε τόσο πολύ η επίθεση που δέχτηκα και στη τελική δε με βοήθησαν καθόλου!
Άρχισα λοιπόν να ψάχνω μόνη μου τα υπέρ και τα κατά και ακόμα το ψάχνω...
Από τότε που έμπλεξα με το φιλοζωικό και είδα ότι γίνετε χαμός με τα αδέσποτα, από τότε που είδα εγκαταλελειμμένα  ακόμα και BASSET! έβαλα στο πίσω μέρος του μυαλού μου την απορία μου:
 "Να τον ζευγαρώσω;"
Την απόφασή μου την πήρα και...όχι δεν θα τον ζευγαρώσω και παρακάτω εξηγώ το γιατί :
Και από τη στιγμή που δεν έχω σκοπό να γίνω εκτροφέας, γνωρίζοντας ότι ο Φρέντυ δεν είναι από εκτροφείο και στην πραγματικότητα δε ξέρω καν από που προέρχεται γιατί τον πήρα από μεσάζοντα,ξέροντας ότι είναι μια δύσκολη ράτσα δεν θα μπω σε αυτή τη διαδικασία. Άλλωστε...θα πρέπει να γνωρίζω όλα τα παρακάτω και μάλλον το κόβω λίγο χλωμό πως θα τα καταφέρω!
Το παραπάνω site ήταν το μόνο που βρήκα στα ελληνικά όσον αφορά το ζευγάρωμα.Το ότι είναι ένα site που αφορά τα Λαμπραντόρ δεν έχει σημασία γιατί η όλη διαδικασία ισχύει και για τα Basset Hound.

Δεν θέλω απογόνους του Φρέντυ!!

Δε θέλω οι απόγονοι του Φρέντυ να καταλήξουν στο δρόμο!!

Δε θέλω να γίνω ένας από αυτούς που ζευγαρώνουν τα σκυλιά τους για το κέρδος!!!!

ΟΜΩΣ... ΑΝ ΕΙΧΑ ΧΡΗΜΑΤΑ....ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΚΤΡΟΦΕΑΣ BASSET HOUND!!!!!!

Εύχομαι σε μια άλλη ζωή να βρεθώ σε ένα κόσμο κατάλληλο να συμβιώνει με κατοικίδια και να πραγματοποιήσω το όνειρό μου!!


e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

0 σκυλολιχουδιές:-):

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)