Είμαι..τσαντισμένος...

Γειά σας!
Είμαι ο Φρέντυ και είμαι πολύ λυπημένος αλλά και τσαντισμένος...
Θα σας εξηγήσω τους λόγους.
Χτες το απόγευμα, ενώ η μέρα μας είχς κυλίσει μια χαρά, ξαφνικά βλέπω τη μαμά να νευριάζει, να βρίζει άσχημα και μετά να ετοιμάζετε να βάλει τα κλάματα.
Βρε μαμά τι ρωτάω, τι έγινε; Τι είδες πάλι εκεί στο facebook και σαλτάρισες;
Και αυτή μου έδειξε  την ανάρτηση που είχε διαβάσει  και την αναστάτωσε.
Εεεε λοιπόν κύριοι και κυρίες εσείς που θέλετε να λέγεστε άνθρωποι έχω να σας πω δυο λογάκια..γκρρρ
1) Η καρδιά μας, είναι τεράστια για να κρατάει μέσα της όλη την αγάπη που σας προσφέρουμε .
2) Ποτέ δεν ζητάμε αντάλαγμα, αντίθετα με σας!!
3) Έχουμε περισότερη δύναμη από σας αλλά τη χρησιμοποιούμε μόνο για να σας προστατεύουμε.

Θέλετε αποδείξεις;;;

Δείτε τα παρακάτω βίντεο...

e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

0 σκυλολιχουδιές:-):

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)