Ο πιστός μου Φρέντυ...


Η οικογένεια μου του έχει δώσει το παρατσούκλι "μαμάκια" και δεν έχουν άδικο!!
Είναι εξαρτημένος από μένα.
Όλη μέρα κάθε μέρα, δίπλα μου.
Όταν κοιμάμαι,κοιμάται μέχρι να σηκωθώ.
Όταν σηκώνομαι από την καρέκλα, με παίρνει από πίσω.
Όταν με βλέπει στεναχωρημένη δεν ξεκολλάει από πάνω μου.
Όταν πρέπει να βγω για ψώνια ή να πάω μια επίσκεψη, του λέω: Εσύ θα κάτσεις να φυλάς το σπίτι, πάω σε μια δουλειά κι έρχομαι.
Του αφήνω το ράδιο ανοιχτό και φεύγω.
Και πράγματι ο Φρέντυ πάει στο κρεβατάκι του ξαπλώνει και με περιμένει.
Αυτή τη φορά όμως, έφυγα τόσο βιαστικά που δεν τον αποχαιρέτησα καν.
Έπρεπε να μπω στο νοσοκομείο για μια επέμβαση και επειδή έγιναν όλα τόσο ξαφνικά και γρήγορα, ήμουν τόσο αναστατωμένη που φεύγοντας δεν του είπα τίποτα.
Λάθος....
Την είχε "ψιλιαστεί" ότι κάτι συνέβη στη μαμά και άρχισε να πέφτει σε μελαγχολία.
Όταν ξύπνησα απο το χειρουργείο η πρώτη μου ερώτηση ήταν: Τι κάνει το μωρό;
Η απάντηση που μου έδωσαν ήταν.....σε περιμένει!!!
4 μέρες που χρειάστηκε να μείνω στο νοσοκομείο, ο Φρέντυ μελαγχόλησε, δεν ήθελε κανέναν, δεν έπαιζε με κανέναν, έτρωγε και έκανε εμετό.
Το μόνο που έκανε ήταν να στέκεται στο παράθυρο , να κοιτάζει έξω και να με περιμένει......
Ο πιστός μου Φρέντυ......

e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

0 σκυλολιχουδιές:-):

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)