...Πότισμα...:-P

Μπορεί...να ήρθε ο Σεπτέμβρης,αλλά..οι ζέστες καλά κρατούν!!!
Και..επειδή τρελαινόμαστε να παίζουμε με το νερό....δεν χάνουμε την ευκαιρία να πλατσουρίσουμε και να πιτσιλιστούμε....
Κάθε φορά που ποτίζουμε τα λουλούδια μας, είναι παράδοση να "ποτίσουμε" και το Φρέντυ.....:-P
video








e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

8 σκυλολιχουδιές:-):

queen in red είπε... [Reply]

γλυκια μαριβιληηηηηηηηη τι κανεις? βλεπω πως και το κουκλι σου περναει καλαααααααααα. σας φιλωωωωωωωωωωω..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... [Reply]

Ευχομαι μια καλη χαμογελαστη εβδομαδα με τα λιγοτερα προβληματα.Να εισαι καλα!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Skroytzako,
Καλή εβδομάδα και σε σένα:-)

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

queeeeen γλυκια μου:-)))
Ειμαστε καλάααα:-))))
Φιλακια πολλά και σε σένα:-)

ευαγγελια είπε... [Reply]

Mα πού είσαι φίλη μου; Χαθήκαμε...
Εύχομαι να είσαι καλά! Περιμένω νέα σου!
Φιλάκια!

...irida... είπε... [Reply]

γειά σου μικρή μου!!
τέλειος ο μικρός χιχι!!η δικιά μου μόλις δεί νερό......γίνεται ...μαγική εικόνα...χιχι!!!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Ευαγγελια καλή μου,

Είμαι στον κόσμο μου!!
Αστα και βράστα!! χαχα
Θα τα πούμε...να είσαι σίγουρη γι'αυτό;-)

Φιλάκια:-)))

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Irida μου,

Μακάρι να μπορούσα να τραβήξω όλο το σκηνικό αλλά δε με βολευει με το ένα χέρι τη καμερα και με το άλλο το λάστιχο του ποτίσματος και τράβηξα οτι μπόρεσα!! χαχαχα
Είναι απίστευτος!!

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)