Τα τρώω όλα....:-P

Το έχω αναφέρει ξανά οτι τα Μπασέτ θέλουν πολύ προσοχή γιατί είναι παμφάγα!!
Αποδειξη τα παρακάτω δύο "τερατάκια" που έφαγαν 31 σκουριασμένα καρφιά και...ευτυχώς την "γλύτωσαν"...!!!

A Colorado Springs, Colo. basset hound is recovering, 11 days after eating 31 rusty roofing nails, her rabies tag, and rock-like siding from the house. "Sophie" ate the nails after her family's other dog dug them up in the yard.

A two-year-old basset hound in Jacksonville, Florida, is recovering after eating more than 100 nails. Her owner says the vet spent roughly an hour removing the nails from her dog's abdomen and fortunately none punctured her organs.

e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

8 σκυλολιχουδιές:-):

iLiAs είπε... [Reply]

λαιμαργα κι αυτα!!

καλημερα! :)

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

χαχα!! Είναι τα σκασμένα:-)

Καλημέρα iLiA μου:-)))

maria είπε... [Reply]

εεε μα ειναι απιστευτο!! τι φαγανες ειναι καλε?? χαχαχαχαχ!! καλημερα!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Μαράκι μου εχω πει αν εχεις μπασετ στο σπιτι, ειναι σαν να εχεις μωρο για 15-20 χρονια!! χαχαχα

queen in red είπε... [Reply]

γλυκιαααααααα μουυυυυυυυυυ μαριβιληηηηηηηηηηηη

τι κανεις καλη μου? μπαινω πλεον πολυ αραια παντα σε εχω στο μυαλο μου καλανα περνας φιλακιαααααααααα..

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

καλή μου Queen,

προσπαθώ να είμαι καλά!!

κι εγώ μπαίνω αραιά οπότε μην ανησυχείς!!! χαχα

Φιλάκιααααα...

iLiAs είπε... [Reply]

να 'σαι καλα!! :)
καλο απογευμα!! :)

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

iLiA μου,

Καλό απόγευμα και σε σένα:-)))

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)