AΝΑΚΟΙΝΩΣΗ...!!!

Κάνοντας τον καθημερινό μου περίπατο στη μπλογκογειτονιά, είδα οτι καποιο φίλοι χρειάζονται τη βοήθεια μας.

Δυστυχως η μόνη βοήθεια που μπορώ να δώσω εγώ είναι το διαδώσω και σε άλλους γιατί εκτος του οτι μένω Ναυπλιο, δεν έχω τιποτα απο τα παρακάτω να στείλω:-(
Ειναι η παρακάτω: 

To Fazoo μετακομίζει και χρειάζεται τη βοήθειά σας

Ζητούνται εθελοντές και διάφορα υλικά

Ο νέος χώρος βρέθηκε και η ώρα της μετακόμισης πλησιάζει...
Όπως καταλαβαίνετε η μετακίνηση ενός ολόκληρου καταφυγίου και των δεκάδων ζώων του είναι ένα πολύ δύσκολο,αλλά και δαπανηρό εγχείρημα. Γι'αυτό θα χρειαστούμε κάθε βοήθεια που ...


μπορείτε να προσφέρετε, κυρίως με τη μορφή προσφοράς υλικών και προσωπικής εργασίας.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ
-Συρματόπλεγμα, κατά προτίμηση γαλβανιζέ (αν είναι απλό θα χρειαστεί και βαφή με κατάλληλο χρώμα)
-Σύρμα
-Ξύλα: τάβλες και δοκάρια
-Λατάκια
-Σίδερα: στραντζαριστά, γωνίες
-Βερνίκι για ξύλο
-Μπογιές για σίδερα
-Σύρτες
-Τεντόπανα/δίχτυ σκίασης
-Δεξαμενές νερού
-Δέντρα για επιπλέον σκίαση
-Εντομοαπωθητικά φυτά για φύτευση (απήγανος, βασιλικός, λεμονόχορτο, μέντα, σιτρονέλλα, δενδρολίβανο, λεβάντα, θυμάρι κ.α.)
-Ταϊστρες και δοχεία/κουβάδες νερού προς αντικατάστηση κάποιων φθαρμένων
-Πλαστικά box μεταφοράς γάτας και σκύλου, κυρίως μεσαίου προς μεγάλου μεγέθους τα οποία θα σημανθούν και θα επιστραφούν αμέσως μετά τη μετακόμιση
-Φορτηγό ή/και βανάκι για τη μεταφορά υλικών από τον παλιό προς το νέο χώρο

ΕΡΓΑΣΙΑ
-Εθελοντές με εμπειρία σε ξυλοκατασκευές και σιδηροκατασκευές
-Εθελοντές οδηγοί με αυτοκίνητα για τη μεταφορά των ζώων
-Εθελοντές οδηγοί για τη μεταφορά υλικών

Παρακαλούμε πολύ προωθήστε την έκκληση για βοήθεια!

Πληροφορίες:             6982977330      , huppydogs@yahoo.gr, http://www.fazoo.gr/


e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

14 σκυλολιχουδιές:-):

...irida... είπε... [Reply]

γειά σου καλή μου!!!
εαν μπορεσω...θα το κάνω και γω αναρτηση....
βλέπεις το σπιτακι μου...μου κανει ναζακια τον τελευταιο καιρό....
μπραβο!για την ευαισθησια σου....!!!!
καλο βραδυ!!!!!!!!!!!!!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

irida μου,
Να'σαι καλά:-)
Ηρθα στο σπιτακι σου και προσεξα οτι εχεις προβληματα.
Θα περασει δεν ειναι τιποτα!!

Καλή νύχτα:-)))

ευαγγελια είπε... [Reply]

Φίλη μου, καλά έκανες και το δημοσίευσες! Πού είναι το καταφύγιο;
Αν δεν είχε βρεί δουλειά ο Αλέξης, σίγουρα θα βοηθούσε...έχει και όλα τα υλικά που ζητάνε...Ελπίζω να βρεθούν πολλοί εθελοντές και ό,τι χρειάζονται!
Καλή σου μέρα!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Ευαγγελια φιλεναδα μου,

Νομιζω πως ειναι στο Μαρκοπουλο Αττικης.Καλυτερα να μπεις στο μπλογκ ή στην ιδια την ιστοσελιδα τους.Δεν ξερω λεπτομερειες απλα, ειδα την αναρτηση και σκεφτηκα να το μεταδωσω.
Κι εγω ελπιζω να βρεθουν εθελοντες γιατι ειναι κριμα να παλευουν μονοι τους!!
Καλη μερα!!

queen in red είπε... [Reply]

ευχομαι ολα να πανε καλα...

γλυκια μαριβιλη καλη ημερα να εχουμε..

φιλακιααααααααααααα..

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Βασιλισουλα μου!

Καλημερααααα:-)))

Κι εγω το ευχομαι:-)

το κόκκινο φουστάνι είπε... [Reply]

εισαι πολυ ευαισθητη μπραβο..ευχομαι το καλυτερο!!θα βοηθησω οπως μπορω κι εγω..να σαι καλα

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

κοκκινο φουστανι,
ας ελπισουμε οτι οι ανθρωποι θα τα καταφερουν να βρουν τη βοηθεια που χρειαζονται!

Φιλιά:-)

...irida... είπε... [Reply]

kαλημερααα!!

iLiAs είπε... [Reply]

οσοι μπορουμε να συμβάλλουμε, κερδος ειναι!
καλημερα! :)

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Irida μου,

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ:-)))

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

iLiA,

πολυ σωστό!!!

Καλημερα:-)))

queen in red είπε... [Reply]

γλυκια μου μαριβιληηηηηηηηηηη... περασα να δω τι κανεις?..

καλο βραδυυυυυυυυυυ.. φιλακιααααααααααααα..

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Βασιλισσα μου,
Σ'ευχαριστω που περασες:-)

Να'σαι καλα:-)

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)