"Απαγορεύονται τα κατοικίδια"

Σας μπέρδεψα με τον τίτλο;;;
χαχαχα!!
Αυτό ήθελα!!
Σας έχω ανεκδοτάκι καλέεεε!!!




Δυο φίλοι αποφάσισαν να βγουν μια βόλτα παρέα με τα σκυλιά τους.
Ο ένας είχε ένα ντόπερμαν και ο άλλος ένα τσιουάουα.
Προχωρώντας, βλέπουν ένα μπαρ.
Λέει αυτός με το ντόπερμαν : Πάμε για ένα ποτό;
Του απαντάει αυτός με το τσιουάουα : Δεν μπορούμε να πάμε!! Αφού έχουμε τα σκυλιά μαζί μας!!
Λέει αυτός με το ντόπερμαν : Απλά ακολούθα με!!
Βγάζει ένα ζευγάρι μαύρα γιαλιά , τα φοράει και πάει να μπει στο μπαρ.
Ο πορτιέρης μόλις τον βλέπει του λέει : Συγνώμη φίλε, απαγορεύονται τα κατοικίδια.
Λέει αυτός με το ντόπερμαν : Δεν κατάλαβες!! Είναι ο οδηγός μου.
Έκπληκτος ο πορτιέρης : Ένα ντόπερμαν οδηγός τυφλών;;;
Ο άντρας απαντά : Ναι, αυτά χρησιμοποιούν τώρα και είναι πολύ καλά στη δουλειά τους.
Πορτιέρης : Εντάξει! Αν είναι έτσι, μπες.
Ο άλλος με το τσιουάουα, φοράει τα μαύρα γιαλιά και κατευθύνετε κι αυτός προς το μπαρ, ξέροντας ότι η ιστορία του δεν θα γίνει πιστευτή.
Πορτιέρης : Λυπάμαι φίλε, απαγορεύονται τα κατοικίδια.
Ο άντρας με το τσιουάουα : Δεν κατάλαβες!! Είναι ο οδηγός μου.
Πορτιέρης : Ένα τσιουάουα;;
Ο άντρας απαντά θυμωμένος : Ένα τσιουάουα;;; Ένα τσιουάουα;;; Μου έδωσαν οι ηλίθιοι για οδηγό ένα σκατοτσιουάουα;;;


Σας άρεσε;;
LOOOOOL

e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

18 σκυλολιχουδιές:-):

το κόκκινο φουστάνι είπε... [Reply]

ΧΑΧΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!

ΚΑΛΕ ΤΙ ΦΑΤΣΟΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕς!!!ΓΛΥΚΕΣ!!!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

κόκκινο φουστάνι,
η φατσούλα η τελευταία είναι ο δικός μου!! χαχα υποτίθετε οτι αυτός έκανε την ανάρτηση και γελάει!!χαχαχα

ευαγγελια είπε... [Reply]

Αν και είμαι...γάτα, αγαπώ όλα τα ζωάκια! Να τον χαίρεσαι, είναι κουκλί!
Καλώς σε βρήκα!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

ευαγγελια,
οι γάτες πολλές φορές κάνουν πολύ καλή παρέα με τους σκύλους:-)))
Καλώς ήρθες:-)))

maria είπε... [Reply]

χαχαχαχα καλοο! και ο φρεντυ κουκλοοοος ;)

...irida... είπε... [Reply]

τοκ!τοκ!ολα καλά?
χιχι καλό...
αλλά η φατσούλα απιστευτη....

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

maria,
σρλουπ, σρλουπ!!! είμαι ο Φρέντυ και τώρα μόλις σου έδωσα ένα γλυκό φιλάκι αν το κατάλαβες:-))
Σου επιτρέπω να πας να σκουπιστείς γιατί σίγουρα σε γεμισα σάλια!!!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

εμπρόόόός;;; Ποιός είναι;;;
Irida μου, χαχα!!
Όλα καλά:-)))
Σε φιλάμε κι εγώ και η φατσούλα:-)))

queen in red είπε... [Reply]

xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxa....γλυκια μαριβιληηηηηηηηηηηη.. μα τοσο ηταν εκεινος.. μα τοσοοοοοοοοο.

χαχαχαχαχαχα..καλημερα να εχουμε

φιλακιαααααααααααααα..

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Βασίλισσα μου,

χαχαχα!! ναι..!! ήταν τόόόσο!! χαχαχα

Καλημέρα:-)))

iLiAs είπε... [Reply]

τα λατρευω τα σκυλια!! :)

καλημερα! :)

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

iLiA,

Καλώς ήρθες στο σπιτάκι μας:-)))
Πολύ χαίρομαι που σιγά σιγά γνωρίζω ανθρώπους εδω μέσα που λατρεύουν τα σκυλιά όπως κι εγώ!!
Ελπίζω να τα λέμε:-))
Να΄σαι καλά:-)))

...irida... είπε... [Reply]

Φτωχά τα λόγια μα οι ευχές

είναι πολύ μεγάλες

και αν είναι μπόρα η ζωή

να ΄ναι χαρές οι στάλες

....για όλες,,,
τις μαννούλες...του κόσμου.....

ΧΡΟΝΙΑ...ΠΟΛΛΑ....!!

queen in red είπε... [Reply]

γλυκια μαριβιληηηηηηηη .. καλο σ.κ . καλα να περνας .. φιλακιαααααααααααα..

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Irida μου,

πολύ ωραίο ποιηματάκι:-))
Σ'ευχαριστώ πολύ!!!
Να'σαι καλά:-)))

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Βασιλισσά μου,

κι εσύ το ίδιο!!!
Καλό Σ/Κ:-))))

φιλακιαααααααααα!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... [Reply]

Συνεπης πάντα αφου λυθηκε το θεμα με το ιστολογιο μου περασα να αφησω ευχες για το ξεκινημα μιας νεας και καλης εβδομάδας.Να εισαι καλά.
Eισαι φοβερη!!!!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

SKROYTZAKO μου,
να σαι καλά κι εσύ και να περάσεις μια πολύ όμορφη και χαμογελαστή εβδομάδα!!

Φιλάκια:-)))

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)