Εσείς, πως τα περάσατε το Πάσχα;;;;

Γεια χαρά νταν μάγκες!!
Τώρα που πέρασε η μεγάλη εβδομάδα,εγώ το παίζω μάγκας και ξαναήρθα στα ίσα μου, γιατί αν με βλέπατε από την Μεγάλη Παρασκεύη ώς και την Δευτέρα μετά το Πάσχα...θα βάζατε τα γέλια ή μπορεί και να με λυπόσαστε γιατί ήμουν ένας χαλβάς και μισός!!
Ποιός;
Εγώ!!
Ο άντρας ο πολλά βαρύς, ο ατρόμητος!!
Αλλά τι να κάνουμε;;
Έχουμε κι εμείς τις αδυναμίες μας!! 
Εγώ φταίω που όταν ήμουν κουταβάκι και ότι είχα πρωτοέρθει στο καινούριο μου σπιτάκι, κάποιοι αποφάσισαν να ρίξουν βεγγαλικά την ώρα που εγώ ήμουν στο μπαλκόνι και χάζευα;;;
Θυμάμαι η "μαμά" από τότε έκανε πολλές προσπάθειες για να μου δώσει να καταλάβω ότι αυτός ο θόρυβος δεν είναι κάτι κακό και δεν πρέπει να φοβάμαι αλλά εγώ πουυυυ!!!
Απαπαπα!!
Να μην έρχεται ποτέ το Πάσχα!!
Να μην γίνονται εκδηλώσεις που πετάνε βεγγαλικά και να μην ακούω την φιλαρμονική του Δήμου γιατί...με πιάνει μια τρεμούλα αδερφάκι μου, μου βγαίνει η γλώσσα έξω από το λαχάνιασμα και δεν ξέρω που να κρυφτώ!!
Το μόνο σίγουρο μέρος είναι τα πόδια της μαμάς!!
Αλλά δεν σας κρύβω ότι αν έβρισκα πόρτα ανοιχτή...θα την "είχα κάνει" με 1000!!
Οι καημένοι οι δικοί μου αυτό το Πάσχα παρα λίγο να μην πήγαιναν στο σπίτι που τους είχαν καλέσει για φαγητό!!
Δυο βδομάδες πριν όλο γιαυτό συζητούσαν!!
Άκουγα τη μαμά να λέει συνέχεια: Τι θα κάνω με το σκυλί; Που θα το αφήσω;
Ο μπαμπάς να φωνάζει: Δεν πάμε πουθενά αν δε βρεθεί λύση!! Το σκυλί δεν θα μείνει μόνο του ούτε λεπτό!!
Ένας φίλος του αδερφούλη μου δέχτηκε να με πάρει σπίτι με τα άλλα δύο σκυλιά του αλλά...θα ήμουν δεμένος!!
Όποτε ξεχάστηκε αυτή η λύση από την αρχή!!
Και δυστυχώς, πήγαν μεν στο τραπέζι που τους είχαν καλέσει αλλά με βάρδιες δε!!!
Πήγε πρώτα η μαμά με τον μπαμπά κι εγώ έμεινα στο σπίτι με τη γιαγιά και τον αδερφούλη!
Μετά ήρθαν ο μπαμπάς με τη μαμά , ο μπαμπάς πήρε την γιαγιά, έμεινε η μαμά στο σπίτι και σε δυο ώρες ξαναήρθε η γιαγιά , έμεινε μαζί μου ώστε να μπορέσει η μαμά να ξαναπάει εκεί που τους περίμεναν.
Ο αδερφούλης εν' τω μεταξύ είχε πάει ήδη...
Μήπως σας μπέρδεψα;;;
Μπααα δε νομίζω!!
Ελάτε τώρα!! σκυλάκι είμαι!!
Δεν είμαι άνθρωπος να περιγράφω σωστά τα όσα μου συμβαίνουν όπως εσείς!!!

Αλήθεια....Εσείς, πως τα περάσατε το Πάσχα;;;;


Χα!! χα!! Βλέπω Ο Φρέντυ σας τα είπε όλα χαρτί και καλαμάρι ε;;;
Δυστυχώς...το να έχεις κατοικίδιο στο σπίτι για πολλούς είναι πρόβλημα γιατί είναι δέσμευση όπως και να το κάνουμε!!
Βέβαια αναλόγως το πως ζει κανείς γιατί υπάρχουν και πολλοί που τα παίρνουν κοντά τους όπου κι αν πηγαίνουν.
Όμως αν εκεί που θα πας...δεν δέχονται κατοικίδια;;; 
Αλλά και να δέχονται, το φαντάζεστε την ώρα που τρως να τιναχτεί ο Φρεντάκος και να εξφενδονιστούν οι σαλούρες σε κανα πιάτο;;;;
Και..δυστυχώς...υπάρχουν και κάποια προβλήματα συμπεριφοράς που πρέπει να έχεις τεράστια υπομονή να τα αντιμετωπίσεις και.... χρήμα αν θες να σου τα λύσει κάποιος εκπαιδευτής πράγμα που εγώ τουλάχιστον δεν διαθέτω.
Η κροτοφοβία είναι ένα απ'όλα αυτά τα προβλήματα που είναι λίγο δύσκολο να λυθεί.
Έχω διαβάσει πολλά σχετικά με το θέμα ( Η Κροτοφοβία, ΚΡΟΤΟΦΟΒΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ)και φέτος έψαχνα να βρω καψούλια για ένα Πασχαλινό πιστολάκι που έχω, αλλά δεν βρήκα πουθενά!!
Θα την βρω όμως την άκρη!! που θα μου πάει!!
Αν δε εκπαιδεύσω το σκυλί μου, τι σόι σκλυλομαμά-εκπαιδεύτρια είμαι!! χαχαχα

e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

12 σκυλολιχουδιές:-):

το κόκκινο φουστάνι είπε... [Reply]

αχ μωρε ο γλυκουλης μου!!!!

ναι ειναι δυσκολο οταν εχεις σκυλο και πολυ δεσμευτικο..ειχα δυο στο παρελθον και ξερω ειδικα το καλοκαιρι ειναι πολυ δυσκολα τα πραγματα ειδικα οταν δεν εχεις δικο σου σπιτι να περασεις τις διακοπες σου και πρεπει να νοικιασεις ...
αλλα ειναι υπεροχο να εχεις σκυλο
συγχρονως και δεσμευτικο
ισως πιο πολυ απο παιδι
θελει πολλη φροντιδα

το Πασχα δεν πηγα πουθενα
λογω και οικονομικων
και ελλειψη παρεας
ελπιζω σε ενα καλυτερο καλοκαιρι

φιλια πολλα!!!!
και του χρονου με υγεια

...irida... είπε... [Reply]

χιχι!ωραία περάσατε!!!
δεν βαρεθήκατε κιολας....
υπηρχαν ,,,εναλλαγές!!χιχι
οι κροτίδες...ειναι ενα θεμα....
κιοταν μαλιστα....εχεις.....απεναντι.στη γειτονιά..
...14χρονα,,,,που παιζουν συνέχεια,,
τότε εχεις και ενα σκύλο σε πανικό...που τρέχει κάθε φορά οσο μπορει...στο πιο μεσα δωμάτιο χιχι...
περιτο να σου πω ...τι αχτη εχει τα παιδια αυτά....
οσο..για το Πάσχα....ηταν μαζ'ι! μας...αλλά είχαμε ...σκυλοκαβγάδες....χιχι!!
αλλά χάρηκε ..την ελευθερία της...στην ..εξοχή...

queen in red είπε... [Reply]

γλυκια μαριβιληηηηηηηηηηηη.. ο γλυκουληςςςςςς...

καλα περασατε δηλαδη..χαχαχαχα.. αντε και του χρονου με υγειααα...

εμεις σκασαμε στο φαγητο...χαχαχαχαχαχα..

να περνατε καλαααααααααα.. φιλακιαααααααααααα.. καλο σας βραδυυυυυυυυ..

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

irida μου, χαχα!! βλέπω και συ τα πέρασες όμορφα σαν κι εμένα!!!!ααααχαχαχα!!
Τα σκυλιά μας κι εμείς...!!!χαχα!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Βασιλισσούλα μου,
πολυ καλά περάσαμε παρ'όλη την ταλαιπωρία και....ναι!!!σκάσαμε κι εμείς στο φαγητό και ο Φρέντυ:-))

φιλάκιααααα:-)))

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

κόκκινο φουστάνι,
έτσι όπως τα λες είναι!!
Κι εμείς δεν είχαμε σκοπό να πάμε αλλά μας είχε καλέσει η συμπεθέρα:-)) Μπορείς να πεις όχι πρώτη φορά; χαχα!!
φιλάκια πολλά!!!

maria είπε... [Reply]

φρεντυ εγω δεν βαζω τα γελια ουτε θα σε πω χαλβα γιατι φοβαμε σαν και εσενα εσενα :) :) :) εγω την κυριακη του πασχα επαιζα ποδοσφαιρο με ενα υπεροχο σκυλακι που ειχαν εκει που πηγαμε χαχαχα γενικα ωραια περασαμε (οχι τελεια γιατι οι πολυ κοντινοι μου συγγενεις εχουμε πιασει ολα τα μερη της Ελλαδας και δεν ειναι ευκολο να βρισκομαστε ολοι μαζι καθε γιορτη,αλλα οκ!)Δεν σε φοβαμαι εσενα σιγουρα θα το εκπαιδευσεις τον φρεντυ σου!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

maria,
χαχα!! ποδοσφαιρο;; με σκυλάκι;; χμμμ..πολύ θα ήθελα να το δω αυτό!!!χαχα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... [Reply]

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
Και φέτος την Πρωτομαγιά
η φύση όλη γιορτάζει
κι εύχομαι όλη σου η ζωή
με άνοιξη να μοιάζει.
ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ -ΟΛΕΣ.

ΗΣΥΧΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΠΕΡΑΣΑ.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

skroytsako μου,
Αληθώς Ανέστη!!
Να'μαστε όλοι καλά:-))Και του χρόνου ακόμα καλύτερα:-)))

Ολυμπία είπε... [Reply]

Μαριβίλη μου καλό μήνα να έχετε εκεί όλη η οικογένεια εύχομαι κι από ότι φαίνεται είστε και πολύ καλοί "γονείς'!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!
Θα ήθελα την συμβουλή σου μιας και φαίνεται οτι έχεις εμπειρία στα μπασετ χαουντ,η δική μου οικογένεια 4μελής με δύο αγόρια πάντα είχαμε ζωάκια ,αυτή την στιγμή έχουμε δυο γάτες στην αυλή και πριν 2 χρόνια μας κλέψαν το σκυλάκι μας τον Σπύρο ,από τότε δεν τολμούσα να πάρω την απόφαση για νέο μέλος καθώς τα παιδιά τον περιμένουν ακόμα...όμως τελικά αποφάσησα πως αφού λατρεύουμε όλοι τα σκυλάκια πρέπει να προχωρήσουμε και ύστερα από σκέψη καταλήξαμε πως ο ιδανικός για εμάς σκύλος είναι το μπασετ χαουντ,ως τώρα όλα μας τα ζώα ήταν ημίαιμα ,οπότε δεν έχω την εμπειρία των pet shops δεν ξέρω δηλαδή ποιο είναι το καταλληλότερο ξέρω πως το σκυλί είναι καλό να το παίρνεις αφού απογαλακτιστεί και στα pet δεν νομίζω πως συμβαίνει αυτό, δεδομένου πως ζω στην Πιερία έχεις καμιά ιδέα να μου προτείνεις?Ευχαριστώ και συγγνώμη για το τεράααστιο σχόλιο.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Ολυμπία μου,
Καλό μήνα και καλως όρισες στο "σπιτικό μας"
Λυπάμαι για το Σπύρο:-( Θα τρελαθώ έτσι και μου συμβεί κάτι τέτοιο!!
Και γω δεν εμπιστεύομαι τα πετ σοπ,αλλά παρατήρησα οτι όσους γνώρισα, τα έχουν πάρει από πετ και δεν έχουν πρόβλημα!! Καλό είναι πάντως να βρεις από ιδιώτη.Αν βρω κάτι θα σου πω.Αν ήσουν Θεσσαλονίκη, θα σου πρότεινα να δεις αυτό το άτυχο και πανέμορφο μπασέ που βρήκε μια κυρία (μάλον είχε χαθεί)και ψάχνει για σπιτάκι.
Να΄σαι καλά και μη ζητάς καλή μου συγνώμη!! Χαίρομαι που με επισκεύτηκες:-))

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)