Πως εκπαίδευσα το Φρέντυ (μέρος 2ο)

Κατ' αρχήν να τονίσω κάτι πολύ σημαντικό.
Τα Μπασέ, δεν ανέχονται άγρια συμπεριφορά.
Το διαπίστωσα πολλές φορές κατά την πορεία της "εκπαίδευσης".
Όταν νευρίαζα και ύψωνα λίγο τον τόνο της φωνής μου, με αγνοούσε παντελώς.
Όταν του μιλούσα ψιθυριστά, το κόλπο έπιανε με τη μια!!
Επίσης, από κουτάβι, τον έμαθα να δέχεται την ανθρώπινη επαφή. Τον "ψαχούλευα" και τον "πείραζα" συχνά για να συνηθίσει. Αυτιά, μάτια, δάχτυλα, τον ξάπλωνα κάτω, του πείραζα την ουρά.
 Κι έτσι δεν είχα ποτέ πρόβλημα στην περιποίηση του ή στην επίσκεψη στην κτηνίατρο.
Τώρα με το που βλέπει τα μωρομάντηλα έρχεται μόνος του. Όταν του λέω : "αυτάκια" τα παρατάει όλα και τρέχει για να καθαρίσουμε τ' αυτιά.


ΜΑΣΟΥΛΗΜΑ και ΔΑΓΚΩΜΑ:
Κατά την περίοδο αλλαγής δοντιών αλλά και γενικά επειδή τα κουτάβια από ένστικτο θεωρούν το δάγκωμα παιχνίδι,το απέφευγα όσο μπορούσα.
Πως;
Την ώρα που δάγκωνε το χέρι μου του έλεγα ΜΗ!! ΚΑΚΟ!! (Δεν τραβούσα όμως το χέρι γιατί τα δόντια τους είναι πολύ κοφτερά) και του έδινα κάποιο παιχνίδι του,
ΣΗΜ: Προμηθευτείτε άφθονα παιχνίδια από καουτσούκ, αλλά μην του τα δίνετε όλα μαζί γιατί βαριέται. Επίσης τα αφυδατωμένα κόκαλα είναι πολύ καλά.Είναι μια πολύ καλή εκτόνωση αλλά έπρεπε να τον προσέχω γιατί αφού τα μασούσε και τα μαλάκωνε σε χρόνο 0, στο τέλος έμενε μια λεπτή φλύδα την οποία ο βλάκας ήθελε να την καταπιεί ολόκληρη και υπήρχε περίπτωση να πνιγεί, οπότε την έπαιρνα και την πετούσα. Είχα σωθεί με αυτά τα κόκαλα αλλά τα σταμάτησα γιατί είχε πολλά αέρια μετά και δεν μπορούσαμε να ανασάνουμε από την μπόχα!!! χαχα

" ΕΛΑ "
Βαθύ κάθισμα, ανοιχτή αγκαλιά και λέω: ΕΛΑ!! Το αποτέλεσμα;;; Τέλειο!!! χαχα

"ΚΑΤΣΕ" :
Πάντα το μεζεδάκι στο χέρι, στο ύψος του στήθους, το "έπαιρνε γραμμή" και καθόταν ενστικτωδώς από μόνος του. Όταν καθόταν , του έλεγα ΜΡΑΒΟ και του έδινα το μεζεδάκι. Όταν δεν καθόταν στην εντολή "κάτσε", τον πίεζα μαλακά στο πίσω μέρος και αφού καθόταν, του έλεγα πάλι ΜΠΡΑΒΟ και του έδινα το μεζεδάκι.

"ΜΕΙΝΕ" :
Άπειρες φορές χρειάστηκαν για να μάθει την εντολή αυτή ( αυτό το πείσμα τους!! ) και άπειρα μεζεδάκια! Την πρώτη φορά το μάθημα γινόταν στην κουζίνα ( στο χώρο του ) Στην στάση του "κάτσε" απομακρυνόμουν όλο και πιο πολύ την κάθε φορά, μέχρι που δεν με έβλεπε.

"ΞΑΠΛΑ" ή "ΚΑΤΩ" :
Στην θέση του "κάτσε"  έλεγα ξάπλα και χτυπούσα απαλά με την παλάμη μου το πάτωμα. Αν δεν το καταλάβαινε, χαμήλωνα το χέρι με το μεζεδάκι μπροστά στα πόδια του και το έφερνα προς τα μένα. Οπότε αυτός ακολουθούσε το δόλωμα και ξάπλωνε.

"ΦΕΡΕ" :
Μετά την πολλοστή φορά που του πέταγα το μπαλάκι και πήγαινα και το έφερνα μόνη μου!!! χαχαχα ο Φρέντυ εντελώς ξαφνικά αποφάσισε να πάει να το φέρει. Μάλλον θα κουράστηκε να με βλέπει να πηγαινοέρχομαι με το μπαλάκι!!
Από τότε, ότι του ζητάω να μου φέρει....απλά..του το ζητάω...!!!

"ΑΣΤΟ" :
Πανεύκολο!!! χαχα Δεν μου το δίνεις; Κοίτα τι έχω!!! καραμελάκι!! χαχαχα Με τη μια!!!

Αφού είχαμε μάθει λοιπόν τις βασικές εντολές έπρεπε να μάθει να μένει και μόνος στο σπίτι....
Κίνηση 1η : "κάτσε", "ξάπλα", "μείνε" ( στη λέξη "μείνε" του έδειχνα την παλάμη μου και απομακρυνόμουν από το δωμάτιο μέχρι που έφτανα στην εξώπορτα. Αφού καθόταν στη στάση αυτή, γυρνούσα του έδινα μεζεδάκι.
Κίνηση 2η) Μετά, έβγαινα και έκλεινα την εξώπορτα πίσω μου. Καθόμουν 5, 10 λεπτά μέχρι να συνηθίσει. Όταν λοιπόν έμαθε να μένει μόνος του και γω έπρεπε να βγω για ψώνια, του έλεγα ψυθιριστά : Πήγαινε κάνε νάνι νάνι στο κρεβατάκι σου και θα γυρίσω. Αν κλείνοντας την πόρτα τον άκουγα να κλαίει, ξαναγύριζα, του έλεγα νάνι νάνι του έκανα μασάζ στα δάχτυλα και ηρεμούσε!!! Άφηνα και το ράδιο πάντα ανοιχτό, πήγαινα, έκανα τις δουλειές μου και όλα μια χαρά!!
Ξέρω ότι ακούγετε αστείο , γελοίο. ίσως σε σας να φένεται έτσι! όμως εγώ το έχω καταχαρεί και έχω μια υπέροχη επικοινωνία με το Φρέντυ που δεν θα ξεχάσω ποτέ!!
Κατ' αρχήν από κουτάβι, τον έχω λιώσει στα φιλιά και τις δάγκες!! Ναι!! Καλά διαβάζετε!! Δάγκες!! Εκείνα το μούσκουλα που κρέμονται...είναι πειρασμός!!! χαχα

ΦΑΓΗΤΟ :
Από την αρχή με το που του έβαζα να φάει στο πιάτο του, του έδινα μια δυο κροκέτες εγώ και μετά είχα το χέρι μου μέσα στο πιάτο του και έκανα δήθεν ότι ανακατεύω τις κροκέτες. Μετά του έπαιρνα σιγά σιγά το πιάτο και αφού δεν τον ενοχλούσε, του έλεγα ΜΠΡΑΒΟ και το ξαναέβαζα μπροστά του.


ΣΗΜ1: Ένα πολύ ωραίο κόλπο για να μην μασουλάει παπούτσια, χέρια και να απασχολείται αν θέλετε να λείψετε για λίγο , είναι οι άδειες μπουκάλες από εμφιαλωμένο νερό.Και για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, βάζουμε μέσα στην μπουκάλα μερικές κροκέτες και τον αφήνουμε να "τραβιέται" μέχρι να τις βγάλει!! χαχα ΟΚ! πολλές φορές από το δάγκωμα της μπουκάλας έκλεινε το στόμιο οπότε αναγκαζόμουν και τις έβγαζα εγώ.
Ακόμα και τώρα η μπουκάλα είναι πάντως το αγαπημένο του παιχνίδι.Όταν βλέπει άδεια μπουκάλα, κάνει σαν τρελός. Ξεβιδώνει το καπάκι, μου το φέρνει, βγάζει το πλαστικούλι το δαχτυλίδι (που είναι γύρω στο στόμιο), μου το φέρνει κι αυτό( πολλά τα έχει φάει!! άσχετο!! χαχα) βγάζει και το περιτύλιγμα( το μαζεύω εγώ!! ) δαγκώνει, δαγκώνει, μέχρι που κλείνει το στόμιο και μετά...πάμε γι' άλλη μπουκάλα!!!
Ακούω πολλούς να παραπονιούνται ότι τους έχουν καταστρέψει παπούτσια και έπιπλα.
Δόξα το Θεό!!! όλα μου τα πράγματα είναι άθικτα και στην θέση τους από τότε που τον πήρα!!

ΣΗΜ2 : Τα μαθήματα υπακοής είχαν διάρκεια 2 λεπτών περίπου, αλλά πολλές φορές την ημέρα. Γι' αυτό παίρνει και πολύ χρόνο για να μάθει.ΑΛΛΑ.. αν το κάνουμε πάνω από 2 λεπτά νομίζοντας ότι θα μάθει, είναι λάθος γιατί το κουτάβι βαριέται και κουράζεται.


Τα..."μαθήματα" στην πράξη...!!!









"ΞΑΠΛΑ ΚΑΤΩ"

"ΜΑΣΟΥΛΗΜΑ"

"ΝΑΝΙ ΝΑΝΙ"

"ΜΑΣΟΥΛΗΜΑ"

"ΜΑΣΟΥΛΗΜΑ"

"ΚΑΤΣΕ-ΜΕΙΝΕ"

"ΜΑΣΟΥΛΗΜΑ"

"ΚΑΤΣΕ"-"ΜΕΙΝΕ"

"ΦΕΡΕ ΜΠΑΛΑΚΙ"

"ΦΕΡΕ"

"ΦΕΡΕ"

"ΦΕΡΕ"

"ΦΕΡΕ ΜΠΑΛΑ"


Ελπίζω να σας έκανα να διασκεδάσετε και γελάσετε με τα..."μαθήματα εκπαίδευσης"!!!
Πάντως εγώ κάθε φορά που βλέπω τα βιντεάκια που ήταν κουτάβι, ρίχνω πολύ γέλιο!!!
Το δεύτερο βίντεο το έφτιαξα προχτές για να σας δείξω τι έχουμε μάθει αλλά επειδή κρατούσα στο ένα χέρι την κάμερα και στο άλλο το καραμελάκι, δυσκολεύτηκα λιγάκι και ο Φρέντυ ψιλοβαριόταν!! χαχα !!


e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

0 σκυλολιχουδιές:-):

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)