ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ VS ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Σας είχα υποσχεθεί στην τελευταία μου ανάρτηση ότι θα σας μιλήσω για την δικιά μου εμπειρία σαν ιδιοκτήτρια ενός Basset.

Σήμερα θα πω για τα μειονεκτήματα και τα προτερήματα του.

Θα ξεκινήσω πρώτα με τα μειονεκτήματα, 1ον) γιατί θέλω να σας αναστατώσω λιγάκι στην αρχή και μετά να σας ηρεμήσω!!( χαχα αστειεύομαι)  και 2ον) γιατί αν ξεκινήσω με τα προτερήματα μετά δεν θα με φτάσει η σελίδα να γράψω και για τα μειονεκτήματα!!


Από όλα αυτά που είχα αναφέρει στην προηγουμένη ανάρτηση κρατάμε τα παρακάτω..

ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Το υπερβολικό τρέξιμο των σάλιων και το εκσφενδόνισμα τους παντού!!


Αυτό ισχύει 1000% και είναι ένα σοβαρό πρόβλημα. Είμαι  πάντα σε επιφυλακή την ώρα που πίνει νερό, περιμένω να τελειώσει και σκουπίζω τα σάλια που τρέχουν για να μην μπει και τιναχτεί μέσα στο σπίτι. Όμως αυτό σώζει την κατάσταση μόνο την συγκεκριμένη στιγμή. Γιατί υπάρχουν φορές που τινάζεται έτσι ξαφνικά,οπότε εκεί που περπατάω βλέπω στον τοίχο ή μάλλον παντού!! τις σαλούρες του Φρέντυ. Παίρνω το βρεγμένο πανάκι μου σαν καλή νοικοκυρά που είμαι και το παίζω Σερλοκ Χομς ψάχνοντας, μην αφήσω κάτι να μου ξεφύγει. Γιατί φανταστείτε να χτυπήσει ξαφνικά το κουδούνι ,να έρθει ένας επισκέπτης και την ώρα που πίνουμε τον καφέ μας να γυρίσει και να μου πει: καλέ τι είναι αυτό που κρέμεται από τον τοίχο;;;;


Δείτε το σχετικό βιντεάκι περί σάλιων...!!!




Την μόνιμη και υπερβολική τριχόπτωση.


Αν υπολογίσουμε ότι τον έχω 4.5 χρόνια, ναι φίλοι μου θα μπορούσα να είχα φτιάξει ένα πολύ ωραίο πάπλωμα ή μάλλον δύο; ή να πούμε τρία;;; χαχα
Οκ εδώ που τα λέμε όλα τα σκυλιά χάνουν την τρίχα τους ακόμα και τα μικροσκοπικά. Όταν το σκυλί δεν ζει στο φυσικό του περιβάλλον δηλ. έξω στη φύση, προσαρμόζει  το σώμα του ανάλογα με τη θερμοκρασία.
Δεν λύνεται το πρόβλημα δυστυχώς απλά θα πρέπει να τον βουρτσίζω καθημερινά. Το άσχημο είναι ότι εγώ έχω στατικό ηλεκτρισμό πάνω μου και μόλις τον έκανα με τη λαστιχένια βούρτσα , ηλεκτριζόμουν και ο Φρέντυ με κοιτούσε σα χαζός γιατί ηλεκτριζόταν κι αυτός. Ευτυχώς μου βρήκε η κόρη μου από τα Jumbo μια πολύ ωραία και πρακτική βούρτσα και το φχαριστιέμαι!!










Tips: Η τρίχα κολλάει ιδιαίτερα στα βαμβακερά, βελουτέ και μαλακά υφάσματα. Το τζηνάκι δεν έχει πρόβλημα και οι φόρμες μου είναι τύπου λύκρα που επίσης δεν κολλάει η τρίχα απάνω.


Την χαρακτηριστική μυρωδιά των κυνηγόσκυλων.


 Χμμμ!! άλλο πρόβλημα κι αυτό!! Όμως ας είναι καλά τα μωρομάντηλα που τον σκουπίζω πάντα κάθε μέρα μετά το φαγητό  και όταν επιστρέφουμε από τον περίπατο μας ή την ώρα που ξυπνάει επειδή έχει αναπτύξει μια θερμοκρασία το σώμα του η μυρωδιά είναι πιο έντονη. 
Πλένω συχνά τα στρωσίδια του τα κουκλιά του τα μαξιλάρια του και τα πάνινα παιγνίδια και πολλές φορές χρησιμοποιώ ταλκ και όλα μια χαρά!!



Η καθημερινή διαδικασία επιστρέφοντας από τον περίπατο είναι η παρακάτω:













Ορίστε;;; Θέλετε κι άλλα;;;; Μααα τελειώσαμε με τα μειονεκτήματα του δικού μου Basset Hound.



To μυστικό στο να επιβιώσεις με ένα Basset είναι να καταλάβεις ότι έχεις στο σπίτι σου ένα μωρό που για 15 περίπου χρόνια θα παραμείνει μωρό!! όπως θα φρόντιζα ένα μωρό λοιπόν, φροντίζω και το σκυλούμπι μου :-)))



ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Είναι πράγματι το πιο αξιαγάπητο πλάσμα στον κόσμο.
Ο καλύτερος και ο πιο πιστός μου φίλος.
Όταν κλαίω δεν ξεκολλάει τα μάτια του από πάνω μου και και δεν φεύγει από δίπλα μου μέχρι να του πω: Καλά είμαι . Μου πέρασε!
Κάθε πρωί έρχεται και με ξυπνάει με ένα φιλί!!
Στον περίπατο δεν τολμάει να με πλησιάσει άτομο που κατά την "όσφρηση" του Φρέντυ, είναι επικίνδυνο.
Όταν θέλει να παίξει και είναι ακατάλληλη ώρα δηλ. ώρα κοινής ησυχίας με το που θα του πω: Σσσσ Φρέντυ ο κόσμος κοιμάται, πάει κατευθείαν στο κρεβατάκι του για ύπνο.
Δεν φεύγει στιγμή από κοντά μου ( εκτός από τον περίπατο! Φυσιολογικό γιατί θέλει να μυρίσει)
Με ένα μου βλέμα καταλαβαίνει τι ζητάω απάυτόν.
Μυρίζει το κάθε μέλος του σπιτιού που επιστρέφει στο σπίτι από ένα τετράγωνο μακριά και με προειδοποιεί ότι έρχονται, παει στην πόρτα και περιμένει να πάρει το φιλάκι του και την αγκαλιά του.
Είναι άριστος φύλακας του σπιτιού!!
Με βοηθάει στο κυνήγι των εντόμων ( μη γελάτε καθόλου!! Μύγες , μέλισσες κατσαριδούλεςΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ και κουνούπια δεν υπάρχουν στο σπίτι γιατί τα κυνηγάει και τα διώχνει!!)
Όταν θέλει να πάει για την ανάγκη του ή να πιεί νερό ανοίγει μόνος του την μπαλκονόπορτα και βγαίνει έξω! ( Το κακό είναι ότι δεν τον έχω μάθει να την κλείνει και το χειμώνα αναγκαστικά σηκώνομαι για να την κλείσω!)






Μου δείχνει που είναι τα σάλια του στον τοίχο για να τα καθαρίσω!!
Όταν δει το ντουλάπι του σκουπιδοτενεκέ ανοιχτό πάει και το κλείνει αμέσως!! Νοικοκύρης!! ( Έχετε δει το σχετικόβίντεοΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΣ!!! φαντάζομαι. Από τότε που τον έμαθα να το κάνει όταν βλέπει ντουλάπια ανοιχτά πάει και τα κλείνει. Το κακό είναι ότι το κλείνει και τη ώρα που εγώ καθαρίζω πατάτες και το έχω ανοιχτό για να πετάω τις φλούδες αλλά οκ!! χαχα μην τα θέλουμε και όλα δικά μας!!)
Είναι πανέξυπνος και πονηρός. Ότι έμαθε από κουτάβι το τηρεί με πολύ συνέπεια.
Είναι καθαρός. Τρελαίνεται να τον σκουπίζω με την ηλεκτρική σκούπα ( έχετε δει και αυτό το βίντεοΟ Φρέντυ και η ηλεκτρική σκούπα φαντάζομαι! )
και όταν γουστάρει να κάνει ένα μπανάκι πάει στο μπάνιο ακουμπάει την μουσούδα του στην μπανιέρα και με περιμένει!!
Τρελαίνεται να του κάνω μασάζ στη ραχοκοκαλιά και όταν πάει για ύπνο του αρέσει να του κάνω μασάζ στα δαχτυλάκια του!!
Τα πάει πολύ καλά με όλα τα σκυλιά, εκτός από τις γάτες.
Όταν έχουμε επισκέψεις στο σπίτι θέλει να συμμετέχει στη συζήτηση. Και τρελαίνετε όταν κάποιος φεύγει από το σπίτι.
Έμαθε πάρα πολύ εύκολα τις εντολές της βασικής εκπαίδευσης από κουτάβι.
Με το φαγητό του δεν έχω κανένα πρόβλημα πλέον αφού βρήκαμε την τροφή που του ταιριάζει, αλλά πάντα θα πάρει το μεζεδάκι του απ όλους όσους βλέπει να τρώνε!! και φυσικά όταν με βλέπει και ανοίγω το ψυγείο, αν ακούσει το θόρυβο του σελοφάν της  αγαπημένης του σαλάτας ( και αυτό το βιντεάκιΗ ΣΑΛΑΤΑ!!! πιστεύω να το έχετε δει) έρχεται δίπλα μου στο νεροχύτη και περιμένει το "δωράκι" του!!


Θα τελειώσω εδώ γιατί όπως είπα και πριν δεν θα με χωρέσει η σελίδα για να περιγράψω τα πλεονεκτήματα του Φρέντυ μου. Του δικού μου Basset Hound!!!!

e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

4 σκυλολιχουδιές:-):

effie... είπε... [Reply]

πολύ καλός είναι!!! όλα τα ζώα θέλουν ιδιαίτερη φροντίδα όταν ζουν μαζί μας αμα δείς την δικιά μου τι τρίχα αφήνει θα πάθεις τίποτα δεν είναι του φρέντυ πταίσμα ! μου έκανε εντύπωση η σχέση του με την ηλεκτρική σκούπα μπράβο φρεντυ

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Φροντίδα, αγάπη και υπομονή Effie μου!
Το καλό με μένα είναι ότι δεν δουλεύω και ασχολούμαι πολύ μαζί του:-))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... [Reply]

ΑΦΗΝΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ Ν ΑΡΧΙΣΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΙΑ ΗΣΥΧΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Skroytzako μας,
Καλή εβδομάδα και σε σένα :-)

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)