ΚΟΨΑΜΕ ΤΑ ΝΥΧΙΑ!!

Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη !!! 

Επιτέλους καταφέραμε να κόψουμε τα νύχια του Φρέντυ, μόνοι μας εδώ στο σπίτι και δεν χρειάστηκε να πάμε πάλι στο κτηνιατρείο για να του κάνει μυοχαλαροτική η γιατρίνα ώστε να κοιμηθεί για να μπορέσουμε να τα κόψουμε.

Ας πάρω τα πράγματα από την αρχή για να μην σας μπερδέψω εντελώς!!!

Από την ημέρα που αποκτήσαμε το Φρέντυ, έχοντας μελετήσει πολύ τα σχετικά όσον αφορά τη ράτσα, άρχισα την εκπαίδευση.

Μόνη μου , ώρες και μέρες ατέλειωτες(με διακοπές και επιβράβευση πάντα εννοείτε) ώστε να του μάθω βασική υπακοή και να τον μάθω από μικρό να δέχεται ήρεμα την διαδικασία περιποίησης. 
Τα κατάφερα!!!! Όλα.. εκτός από ένα!!! Τα νύχια!!! 

Και αυτό συνέβη όχι από λάθος δικό μου αλλά της γιατρίνας. Της έλεγα κάθε φορά που πηγαίναμε επίσκεψη : Να του τα κόψω; και μου έλεγε: όχι ακόμα δεν είναι καιρός.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα μεγαλώνοντας τα νύχια του Φρέντυ, να γίνουν τόσο σκληρά που δεν κόβονταν με το νυχοκόπτη που χρησιμοποιούν οι κτηνίατροι κι εκτός αυτού να τον πονάνε και από τον φόβο του να αγριεύει και να μην κάθετε. 

Οπότε αναγκαστικά, του έκανε ηρεμιστική ένεση και του τα έκοβε ο άντρας μου με το κοφτάκι που χρησιμοποιεί στη δουλειά του. 

Περιττό να πω ότι είχαμε δοκιμάσει τα πάντα στο σπίτι ώστε να τον κάνουμε να ξεχαστεί για να μπορέσουμε να του τα κόψουμε.

Όμως τα basset  όταν πούνε όχι είναι..ΟΧΙ !! 

Και όταν πλησίαζε ο καιρός για τη συγκεκριμένη διαδικασία ήμουν μεσ'στη κατάθλιψη και την απελπισία γιατί δεν ήθελα με τίποτα να το ζω αυτό ούτε εγώ( αυτό είναι ένα απωθημένο βέβαια από την διαδικασία ευθανασίας του προηγούμενου σκυλιού μου και δεν μπορώ να το ξεπεράσω), αλλά ούτε και ο Φρεντάκος μου.

Τυχαία εδώ και λίγο καιρό έπεσε ο άντρας μου πάνω σε μια εκπομπή του National Geographic : Cezar Millan ,the dog whisperer( ο γητευτής των σκύλων) και το παρακολουθούσε ανελειπώς. 

Με είχε φωνάξει μάλιστα και είχα παρακολουθήσει κι εγώ κανά δυό επεισόδια κι έπαθα πλάκα με αυτό που έβλεπα!! 

Αυτό το μήνα ήταν η περίοδος που έπρεπε να πάω το Φρέντυ στη γιατρίνα για τη συνηθισμένη διαδικασία αλλά κατά παράξενο τρόπο, όλο το ανέβαλα. Είχα κλείσει και ραντεβού μάλιστα αλλά επειδή συναχώθηκα και δεν ήμουν καλά το ακύρωσα.

Ξαφνικά, την Κυριακή που μας πέρασε, έρχεται ο άντρας μου στην κουζίνα, φωνάζει και τον γιο μας και μου λέει και μένα: Έλα εδώ! Θα τον κρατήσετε έτσι, έτσι κι έτσι. Μην φοβηθείτε δεν θα σας δαγκώσει.

Και τότε.....έγινε το θαύμα παιδιά!!!!! Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που δεν μπορώ να το περιγράψω!!!
ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΚΟΨΑΜΕ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥ ΦΡΕΝΤΥ!!!!

Όταν τελειώσαμε, έκανα σαν τρελή απο την χαρά μου!! και ο Φρέντυ ήταν τόσο χαρούμενος που έφυγαν αυτές οι νυχάρες από πάνω του!! 

CEZAR..Σ¨ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ:-)))

Τα νύχια του Φρέντυ πριν... 




 Δείτε πόσο λυπημένο είναι το μωρό μου γιατί τον ενοχλούν τα μεγάλα νύχια του.



  Τα νύχια του Φρέντυ τώρα...:-)))


Το βλέμα της χαλάρωσης...


Ο ύπνος του δικαίου...:-P


 Καμαρώστε με....


ΤΟ.....CARTOON ΜΟΥ


Αν θέλετε να επισκευτήτε την ιστοσελίδα του
http://www.cesarsway.com
Και εδώ στο National Geographic
http://channel.nationalgeographic.com/series/dog-whisperer

e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

2 σκυλολιχουδιές:-):

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... [Reply]

ΕΥΤΥΧΩΣ!! ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΤΑΙ ΑΝΕΤΑ.
ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

ΝΑ'ΣΑΙ ΚΑΛΑ SKROYTZAKO ΜΑΣ!!
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΤΕΛΕΙΑ!!
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)