Πως εκπαίδευσα το Φρέντυ (μέρος 1ο)

Σήμερα θα σας μιλήσω για την μέχρι τώρα εμπειρία συμβίωσης με ένα basset hound όπως σας είχα υποσχεθεί .
Το σημαντικό για μένα είναι, και νομίζω πως έπαιξε ρόλο ώστε να καταφέρω να συμβιώσω με το Φρέντυ και να αντεπεξέλθω στα προβλήματα που εμφανίστηκαν, το ότι από πριν είχα διαβάσει πολλά βιβλία και είχα μελετήσει πολύ για την συγκεκριμένη ράτσα.
Ποτέ ως τώρα δεν είχα κάνει κάτι παρόμοιο αλλά η αιτία του να το κάνω ήταν ότι ένα χρόνο περίπου πριν πάρω το Φρέντυ, έχασα την πανέμορφη κοκερίνα μου από καλαζάρ, μέσα σε μια εβδομάδα.
Μέχρι τότε δεν είχα ιδέα του τι εστί καλαζάρ γιατί ποτέ δεν το είχα αντιμετωπίσει.
Όλα μου τα σκυλιά 'έφυγαν' από γεράματα.

Ποτέ λοιπόν δεν θα ξεχάσω την λαχτάρα μου την ώρα που περιμέναμε να έρθει ο Φρέντυ με το λεωφορείο από το Βόλο.
Δεν ξέρω αν το έχω αναφέρει αλλά το Φρέντυ τον βρήκα από μεσάζοντα,προπλήρωσα και συναντηθήκαμε  μόνο όταν τον παρέλαβα.
Σημ. όσο ριψοκίνδυνο είναι να πάρεις κατοικίδιο από πετ σοπ, άλλο τόσο είναι να μην ξέρεις και από ποιόν το αγοράζεις. Θα μπορούσα να είχα χάσει τα χρήματα μου στην προκειμένη περίπτωση αλλά ευτυχώς ο άνθρωπος ήταν σωστός.
Όταν έφτασε λοιπόν ο Φρέντυ μέσα στο κλουβάκι του έκανα σαν τρελή από τη χαρά μου!! ήταν το πιο όμορφο κουτάβι που είχα δει ποτέ στη ζωή μου!!!
(Είμαι χαζομαμά ε;;; χαχαχα)
Ήταν 4 μηνών και κατά περίεργο τρόπο εγκλιματίσθηκε στο νέο του σπίτι από την πρώτη στιγμή. Μάλιστα μου έκανε εντύπωση που κοιμόταν μέσα στο κρεβατάκι του, δεν έκλαιγε το βράδυ και έδινε το χεράκι του από τόσο δα σκατό!!
Σημ. άλλο ένα σημείο που καταλαβαίνεις ότι το ζωάκι είναι πράγματι από ιδιώτη και έχει απογαλακτιστεί σωστά. 
Το σκυλί ωριμάζει μετά τους 6 μήνες.
Ειδικά το αρσενικό.
Αυτούς τους 6 μήνες θέλει πολλή προσοχή, υπομονή, επιμονή και άφθονο χρόνο να διαθέτεις.
Εγώ δεν δούλευα, ήμουν όλη μέρα σπίτι και αυτό ήταν θετικό. Αρχίσαμε από τις πρώτες μέρες την "εκπαίδευση".

Μάθημα 1ο ) Η "τουαλέτα".
Έστρωσα σε ένα μεγάλο μέρος της κουζίνας εφημερίδες και όταν τον έβλεπα ότι ετοιμαζόταν να τα κάνει τον έβαζα εκεί.
Σημ. συνήθως όταν ξυπνάνε το πρωί, λίγο μετά τα γεύματα τους ,πριν πάνε για ύπνο και ύστερα από έντονο παιχνίδι είναι οι ώρες που κάνουν την ανάγκη τους.
Όταν τα έκανε λοιπόν εκεί που του είχα δείξει, τον επιβράβευα με ένα μπισκοτάκι.
Σιγά σιγά αφαιρούσα εφημερίδες, ώσπου στο τέλος τις μετέφερα στο μπαλκόνι, γιατί εκεί ήθελα να μάθει να τα κάνει σε περίπτωση που δεν προλαβαίναμε τον περίπατο. 
Σημ. "ατυχήματα" φυσικά και είχαμε γιατί η ουροδόχος κύστη του κουταβιού δεν έχει ωριμάσει οπότε κάτι φορές δεν προλάβαινε και του έφευγαν στο σαλόνι ή όπου αλλού ήμασταν εκείνη τη συγκεκριμένη στιγμή.
Όταν συνέβαινε αυτό, του έλεγα χαμηλόφωνα αλλά επιτακτικά "κακό", του έδειχνα την εφημερίδα και του έλεγα εδώ θα τα κάνεις!
Σε σύντομο   χρονικό διάστημα λοιπόν , χάρις την επιμονή και υπομονή μου έμαθε και πλέον ανοίγει μόνος του την μπαλκονόπορτα και πάει στην τουαλέτα του.
Με έχουν ρωτήσει κάποιοι φίλοι, γιατί όταν βγάζουν το κουτάβι τους περίπατο, δεν κάνει την ανάγκη του έξω, παρά όταν επιστρέφουν στο σπίτι πάει και τα κάνει είτε εκεί που έχει μάθει, είτε όπου του έρθει εκείνη τη στιγμή.
Κατά τη γνώμη μου όταν ένα κουτάβι μένει πολλές ώρες μόνο του στο σπίτι, έχοντας κάνει την ανάγκη του στο σπίτι, βγαίνοντας έξω περίπατο έχει συνδυάσει το "έξω" με τον περίπατο.
Άρα κι εδώ θέλει υπομονή μέχρι να ενηλικιωθεί και να καταλάβει ότι βγαίνοντας περίπατο, θα κάνει και την ανάγκη του.
Μου συνέβη κι εμένα.
Όμως ο λόγος δεν ήταν ότι έμενε μόνος του γιατί όπως σας είπα ήμουν όλη μέρα σπίτι.
Απλά, το Φρέντυ τον έβγαλα έξω για περίπατο μετά το τελευταίο εμβόλιο.( Αυτό ήταν συμβουλή της κτηνιάτρου)
Όταν ήθελα να πάμε κάπου τον έβαζα μέσα στην τσάντα θαλάσσης, τον φορτωνόμουν στον ώμο και παίρναμε τους δρόμους χαχαχα!!
Ο Φρέντυ καμάρωνε και κοιτούσε όλο περιέργια τον κόσμο από ψηλά.
Έχοντας λοιπόν μάθει να κάνει την ανάγκη του σε ένα συγκεκριμένο μέρος, μέσα στο σπίτι, όταν βγήκαμε τον πρώτο μας πραγματικό περίπατο, δεν έκανε τίποτα!!
Μια, δυο, τρεις!! άρχισα και απορούσα.
Έχοντας όμως "μελετήσει" καλά το μάθημα μου, άρχισα να τον βγάζω αμέσως με το που ξυπνούσε το πρωί, μετά τα γεύματα και πριν τον βραδινό ύπνο.
Τον άφηνα μύριζε και του έλεγα κάνε τσίσα, κάνε κακά , ώσπου μια ωραία ημέρα...
Τα κατάφερα!!!
Κέρδισε λοιπόν ο Φρέντυ το καραμελάκι του, το μπράβο του και αυτό ήταν!!
Από την στιγμή που ενηλικιώθηκε με τα τον ένα χρόνο δηλαδή, δεν αφήνει γωνία που να μην την "μαρκάρει"!!! χαχα

Συνεχίζετε...

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΚΡΕΒΒΑΤΑΚΙ

Ο ΦΡΕΝΤΥ ΚΟΥΤΑΒΙ

ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ

Η..ΤΣΑΝΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ!!!

Η ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΤΟΥ!!!


e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

6 σκυλολιχουδιές:-):

effie... είπε... [Reply]

καλά ρε σύ... φουξ τσάντα για τον φρέντυ τον άντρακλα !!! ντροπή σου ...

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

χαχαχ!! αυτή είχα πρόχειρη ρε συ!! και ήταν η μοναδική που χώραγε ο Φρέντυ!!!!

...irida... είπε... [Reply]

γειά σου κουκλα...με τον κούκλο σου.....
εισαι καλά?
για πεσ μου ...χιχι
μια και εισαι πιο ..εμπειρη....τι γίνεται....όταν βγάζεις...βόλτα το4
μηνών....σκυλάκι΄΄{χασκι.με λαμπραντόρ}
και στην δευτερη γωνία απο το σπίτι με το πρωτο.....γουφ....άλλου σκύλου....σε γυρνάει σέρνοντας...στο σπίτι????/
ωχ !!!!η μέση μου.....γρια γυναίκα.......χιχι

...irida... είπε... [Reply]

ξέχασα!!!χιχι
ωραία ανάρτηση...
και όσο για το ρόζ....χιχι
μήπως καλέ το βλέπει?????
αχρωμτοψία δεν έχουν?
η κάνω λάθος?
καλό βράδυ....καλή μου!!!!!!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Irida μου!!! καιρό είχα να σε δω!! χαχα!! Δεν είμαι και στα καλύτερα εδώ και κάτι μέρες λόγω στομαχόπονου αλλά...το παλεύω!
χμμμ!!! έχει φοβηθεί το κουταβάκι σου!! Ή μπορεί να του έχει επιτεθεί κάποιο σκυλί όταν ήταν μικρούλι ή έχει φύγει νωρίς από τη μαμά του και δεν έχει κοινωνικοποιήθεί σωστά! Θα σου πρότεινα αν έχεις καποιον γνωστό/ή με σκυλάκι να τα φέρετε σε επαφή ώστε να συνηθίσει.Όμως το σκυλί που θα βρεις θα πρέπει να είναι ήρεμο!!
Αλλιώς...θα έχεις πρόβλημα μόνιμο με την μέση σου!!! χαχα

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Irida μου, όσο για το ροζ..δεν ξέρω αν το βλέπει γιατί κι εγώ έχω την εντύπωση ότι δεν ξεχωρίζουν όλα τα χρώματα. Αλλά από αυτό το σκυλί όλα τα περιμένω!!χαχα
Καλό βράδυ:-)))

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)