ΟΙ....ΑΠΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΦΡΕΝΤΥ!!!


Χμμμμμ!!!!! κοίτα φίλε μου να δεις τώρα τι μου ήρθε στο μυαλό!!!


Κάθε φορά που πάμε περίπατο και μας βλέπει ένας φίλος της μαμάς ο Στέλιος, με κοιτάζει και λέει: Μωρ' που το πας αυτό το κακάσχημο; και βάζει τα γέλια:-(





 
Μα καλά....αν είμαι εγώ κακάσχημος, τότε αυτά τι είναι;;;;























ΕΙΜΑΙΙΙΙΙΙ;;;;;
Να ρωτήσω τη μανούλα; Δεν θα μου πει ψέματα!!


Μανούλα μου είμαι τόσο άσχημος όσο αυτοί οι φίλοι μου;

Όχι αστεράκι μου!! Εσύ είσαι το πιο όμορφο σκυλάκι στον κόσμο!!!!

Χι Χι....Τώρα θα κοιμηθώ ήσυχος:-)))

Γκρρρρρρ!!! Βλάκα παλιοΣτέλιο που με κοροϊδεύεις!!! Μ ε ζηλεύεις:-P

Δεν θέλω ούτε να σε βλέπω, ούτε να σε ακούω!!! Καληνύχτα....

Χα! χα! Δεν ξέρω που πήγε και τις ξετρύπωσε ο πονηρός όλες αυτές τις φωτό, βλέπετε σαν καλό λαγωνικό που είναι, έχει γίνει εξπέρ ακόμα και στο ψάξιμο του κυβερνοχώρου!!!
Όσο για τις φωτό... ναι, και γω τον ίδιο μορφασμό με σας έκανα όταν τα είδα,αλλά σας πληροφορώ ότι γίνονται ακόμα και διαγωνισμοί για το πιο άσχημο σκυλί!!!! και για του λόγου του αληθές...ρίξτε μια ματιά παρακάτω...

 
 
Θέλετε να μάθετε περισσότερα; χαχαχα!!! Επισκεφτείτε το Animal Planet φυσικά!!
http://animal.discovery.com/videos/worlds-ugliest-dog-classic-clips/

e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

2 σκυλολιχουδιές:-):

Ευδοξία είπε... [Reply]

ειναι κούκλος να του πεις και δεν τίθεται καμία πιθανότητα σύγκρισης !!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Χαχα!! Ευδοξία μου, ο Φρέντυ χάρηκε πολύ με το σχόλιο σου:-)) Και σε ευχαριστεί πολύ!!!

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)