ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΟΡΓΗΣ

Πριν απο λίγες μέρες,η μαμά διάβαζε ένα μυθιστόρημα. Την Αιολική Γη.Την έβλεπα πόσο αποροφημένη ήταν και δεν την ενοχλούσα καθόλου.Πρέπει να ήταν πολύ ωραίο!! Ξαφνικά..την βλέπω να δακρύζει!! Και την ρωτάω: Τι έγινε; τι έπαθες; Και αυτή μου διάβασε ένα απόσπασμα απο το βιβλίο που μιλούσε για μια αρκούδα του Λιβάνου, που διηγιόταν στο μικρό της την ιστορία της φυλής τους.Έλεγε λοιπόν:

...ΑΥΤΑ ΔΙΗΓΟΤΑΝ  η μεγάλη αρκούδα για την ιστορία της φυλής τους στο αρκουδάκι , τη σεληνοφώτιστη νύχτα, ψηλά στα Κημιντένια. Άκουγε το μικρό με ξαφνιασμένα μάτια και προσπαθούσε να καταλάβει το νόημα του κόσμου.
<<Τι γίνανε οι άλλες αρκούδες της φυλής μας  που ήρθανε στα Κιμιντένια; >> ρώτησε.
Περίλυπα κούνησε το κεφάλι της  η μάνα του.
<<Κι εδώ μας βρήκε ο άνθρωπος. Χάθηκαν όλες από το χέρι του>>.
<<Και ο πατέρας μου; Τι απόγινε ο πατέρας μου;>>
Η μεγάλη αρκούδα θα’θελε πολύ να μην βάζει σε λύπη από τόσο μικρό το παιδί της .Μα δεν γινόταν. Έπρεπε από τώρα ν’αρχίσει να μαθαίνει τον κόσμο και να ξέρει τη μοίρα του:
<< Ήταν τον καιρό που τα χιόνια αρχίζουν να λιώνουν κ’ οι αγριομέλισσες αφήνουν τις φωλιές τους και γυρίζουν στα δέντρα να φάνε>> είπε. << Πήγε να μας φέρει μια φωλιά με μέλι, γιατί  ότι σε είχα γεννήσει  και ήμουνα ανήμπορη. Δεν ξαναγύρισε>>.
<< Γιατί;>>
<< Ο άνθρωπος! >> είπε η μάνα. << Θα συναπαντήθηκε με τον άνθρωπο! >>
Τι φοβερό θεριό, λοιπόν, να’ναι αυτό << ο άνθρωπος>>, συλλογιζόταν το αρκουδάκι. Και να βρίσκετε παντού, να’χει πλημμυρίσει τον κόσμο : απ΄το Λίβανο ίσαμε το Καζ-Νταγ και τα Κιμιντένια!
<< Τι έχει μ΄εμάς ο άνθρωπος ; Τι έχει με τη φυλή μας ;>>
<< Του μοιάζουμε>> , είπε η μεγάλη αρκούδα. << Μπορούμε να σταθούμε στα δυο ποδάρια καταπώς στέκεται αυτός. Μπορούμε να χορέψουμε ολόρθες σαν αυτόν. Μπορούμε όπως αυτός να σηκώσουμε αλυσίδες. Του μοιάζουμε>>.
<< Και μ’ αυτό τι; >>
<< Ο άνθρωπος αγαπά να χτυπά όσους του μοιάζουν >>, είπε πάλι η μεγάλη αρκούδα.
<< Αγαπά να σκοτώνει τον όμοιό  του>>.
<< Αχ ! >> στενάζει το αρκουδάκι , κ’είναι ο πρώτος στεναγμός που βγαίνει απ’ το στόμα του στον κόσμο. << Τι καλά που θα’ταν να μην ήταν ο άνθρωπος>>.
<< Τι καλά που θα’ταν >> είπε η μεγάλη αρκούδα.



Σκέφτηκα αμέσως λοιπόν ότι κάτι πρέπει να κάνω, για να δώσω χαρά στην μαμά!! 
Και το βρήκα!!!
Και η μαμά χαμογέλασε και πάλι και είμαι πολύ χαρούμενος:-)))

Σας αφήνω και σας να το απολαύσετε:-)))





ΚΙ  ΕΓΩ Σ ΆΓΑΠΑΩ ΡΕ ΜΟΥΡΓΟΟΟΟ :-))))
 

e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

12 σκυλολιχουδιές:-):

effie... είπε... [Reply]

λατρεμένα πλάσματα, έχω κι εγώ μία μούργω και ξέρω :-)

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Να μας την φιλήσεις:-)))
Να'σαι καλα!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... [Reply]

ΑΡΓΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
ΦΟΒΕΡΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

SKROYTZAKO ΜΟΥ!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ. ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ!!!

...irida... είπε... [Reply]

καλημέρααααααααααα!!!!τι κάνεις!!!
ωραία ανάρτηση....
χμ!!!!!ξέρεις...
"απο τοτε ...που..."""γνώρισα ...τους ανθρώπους"""αγάπησα....περισσότερο τα ζώα.....
καλη τσικνοπέμπτη!!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

irida μου,
καλώς μου ήρθες:-))))
Είμαι καλά!!
χμ!!!... με νοιώθεις βλέπω!!! χαχαχα
Καλή Τσικνοπέμπτη και σε σένα:-)))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... [Reply]

ΠΕΡΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑVATAR.ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ SKROYTZAKO:-))
θΑ ΠΕΡΑΣΩ ΝΑ ΔΩ:-)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... [Reply]

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ Ο ΜΗΝΑΣ ΜΑΡΤΗΣ.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

SKROYTZAKO ΜΟΥ,
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ :-)))

...irida... είπε... [Reply]

Μαριβίλη...καλή μου!!!καλό μήνα!!!καλή εβδομάδαααα!!!ΑΧ!πόσο θα ήθελα να μένω στην πόλη σου!!!
Εισαι καλά?

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Irida μου,
Καλή εβδομάδα και σε σένα και αύριο με το καλό:-)))
Όντως είναι όμορφη η πόλη μου:-))
Είμαι καλά!! Θα περάσω να σε δω:-))
Φιλάκια!!

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)