ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΜΜΕΝΗΣ ΛΑΜΠΑΣ...


Τι απαντούν οι φίλοι μου όταν το αφεντικό τους  τους ζητάει να αλλάξουν μια καμένη λάμπα:-P


Afghan: 
Λάμπα; Τι λάμπα;
 
Australian Shepherd:
Βάλτε όλες τις λάμπες σε ένα μικρό κύκλο ...


Beagle:
Λάμπα; Λάμπα; Αυτό το πράγμα έφαγα ήταν μια λάμπα;

Border Collie:
Μόνο μια; ;ΧΜΜΜ!!Και εγώ θα αντικαταστήσω οποιαδήποτε ηλεκτρική σύνδεση που υπάρχει σε όοοολη την περιοχή.
Chiouaoua:
Yo Quiero Taco λάμπας.
Cocker Spaniel:
Γιατί να την αλλάξετε; Μπορώ να κατουράω στο χαλί, ακόμα  και στο σκοτάδι.

Dachshund:
Δεν μπορώ να
φθάσω την ηλίθια λάμπα!
 
Doberman Pinscher:
Παρόλο που είναι σκοτάδι..., Πάω να κοιμηθώ στον καναπέ.
Greyhound:
Δεν κινείται. Ποιος νοιάζεται;
Golden Retriever:
Ο ήλιος λάμπει, η ημέρα είναι μικρή, έχουμε όλη μας τη ζωή μπροστά μας, και ανησυχείτε για μια ηλίθια καμένη λάμπα;
Hound Dog:
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Hound Dog:
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

































Irish Wolfhound:
Μπορεί κάποιος άλλος το κάνει; Έχω πονοκέφαλο.

Labrador:
Ω, εγώ, εγώ!! Pleeeeeease αφήστε με  να αλλάξω τη λάμπα! Μπορώ; Μπορώ; Ε; Ε; Μπορώ;

Mastiff:
Τα …Mastiffs ΔΕΝ φοβούνται το σκοτάδι.
Malamute:
Αφήστε το Border Collie να το κάνουν. Μπορείτε να με ταΐσετε  ενώ αυτός θα είναι απασχολημένος.
Pointer:
Τη  βλέπω!!! Εκεί πέρα είναι! Ακριβώς εκεί!
Rottweiler:
Προχωρήστε! Αναγκάστε με!
Shitzu:
Puh-leeez, dahling. Έχω υπηρέτες για τέτοια πράγματα.
Toy Poodle:
Εγώ απλώς θα φυσήξω στο αυτί του Border Collie και εκείνος θα το κάνει. Μέχρι να τελειώσει την  ηλεκτρική σύνδεση του σπιτιού, τα νύχια μου θα έχουν στεγνώσει.
και η ...Γάτα:
Χρειάζεστε φως για να δείτε;













e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

8 σκυλολιχουδιές:-):

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... [Reply]

ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΓΩ ΑΓΑΠΩ ΤΟ Dashshund!!!!!!!!!!!!!!!!

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

SKROYTZAKO ΜΟΥ ΒΡΗΚΑ ΤΙ ΔΩΡΟ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ!!!ΧΑΧΑΧΑ!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!

αχτίδα είπε... [Reply]

Όλα είναι πανέμορφα, δεν ξέρω ποιό να διαλλέξω, αν μπορούσα θα είχα 100 σκυλιά και γατιά..

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

χαχαχα!!! κι εγω μαζι σου αχτιδα μου!!!

Leviathan είπε... [Reply]

ti fatsoules!!!!!! :) poli kali sou evdomada! :)

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Na sai kala Leviathan mou:-))kai su na peraseis omorfa:-))))

...irida... είπε... [Reply]

γειά σου καλή μου!καλή εβδομάδα!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Irida μου, να είσαι καλά!! Καλή εβδομάδα και σε σένα:-)

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)