ΧΙΚ..






ΧΙΚ...ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΝΤΑΝ...ΧΙΚ..ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΙΚ...ΔΕΝ ΜΕ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΠΙΟΤΟ..ΧΙΚ..
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΩ...ΧΙΚ
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ...ΧΙΚ... ΓΙΑΤΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΔΙΠΟΔΗ ΑΔΕΡΦΟΥΛΑ ΑΡΡΑΒΩΝΙΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΧΙΚ...
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΣΑΝΤΙΣΜΕΝΟΣ...ΧΙΚ... ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ ΧΙΚ....
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ...ΧΙΚ...ΓΙΑΤΙ Η ΑΔΕΡΦΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ...ΧΙΚ..
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΣΑΝΤΙΣΜΕΝΟΣ...ΧΙΚ.....ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΑΡΡΑΒΩΝΩΝ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΑΦΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΜΟΥ ΧΙΚ...ΣΤΟ ΕΠΑΝΩ ΔΩΜΑΤΙΟ...ΧΙΚ...
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ..ΧΙΚ..ΓΙΑΤΙ ΑΝΟΙΞΑ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΚΑΙ ΗΠΙΑ ΟΟΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ...ΧΙΚ...
ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΣΑΝΤΙΣΜΕΝΟΣ..ΧΙΚ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑ ΤΟ ΣΚΑΜΠΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΩ ΚΑΤΩ..ΧΙΚ...

ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΙ ΕΚΑΝΑ...ΧΙΚ...ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ


ΤΟ ΣΚΑΜΠΟ ΠΡΙΝ...
 ΤΟ ΣΚΑΜΠΟ ΜΕΤΑ....



ΩΩΩΩΩΩΧΧΧΧ!!!!!! ΤΙ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ...







ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!!!!



ΣΣΣΣΣΟΥΤ....ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΕΙ Η ΜΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΔΩΜΑΤΙΟ......




Image and video hosting by TinyPic
http://withoutmybassetdog.blogspot.com/2011/01/25.html

e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

4 σκυλολιχουδιές:-):

Leviathan είπε... [Reply]

xaxa katapliktikos! :) kalimera sas! :)

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

xaxa! kalimera kale mou:-)))
eides ti ekane o skatoylis apo ta neyra tou?????

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... [Reply]

ΧΕ ΧΕ!!!!!!ΤΟ ΚΑΗΜΕΝΟ ΜΗΝ ΤΟ ΜΑΛΩΝΕΤΕ.
ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

ΚΑΛΕ ΜΟΥ SKROYTZAKO ΔΕΝ ΤΟΝ ΜΑΛΩΣΕ ΚΑΝΕΙΣ!! ΧΑΧΑΧΑ ΑΠΛΑ ΕΜΕΙΝΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ'ΠΑΙΞΕ!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ:-)))

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)