Ο ΦΡΕΝΤΥ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ :-P

Την ημέρα που αποφασίσαμε να πάμε να μαζέψουμε τις ελιές μας, με ρωτάει η μαμά μου: 
"Μωρ παιδάκι μου να πάρουμε και δυο εργάτες για να μας βοηθήσουν;"
Και γω της απαντώ:
" Έχουμε τον καλύτερο βοηθό!!! Δεν χρειαζόμαστε άλλους!!! "
Το παρακάτω βίντεο και οι φωτογραφίες αποδεικνύουν ότι είχα απόλυτο δίκιο!! 
Το μωρό μου με έβγαλε για άλλη μια φορά ασπροπρόσωπη!!!!! 
LOOOOOL
video 














 Την πρώτη τηγανίτα που θα φτιάξω με το ολόφρεσκο λαδάκι, θα την φάει ο Φρέντυ μου!!!!!!!

e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

5 σκυλολιχουδιές:-):

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... [Reply]

Πέρασμα μου για να μάθω νεα σου και να ευχηθώ καλή εβδομάδα για όλους μας.
Μια χαρα ο μικρος βοηθαει:))σίγουρα δικαιουται την πρωτη λιχουδια.Καλή δουλεια.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Να σαι καλα φιλαρακι μας!! Καλη εβδομαδα και σε σενα:-)))
Αν δεν ειχα κι αυτον τι θα εκανα!!! χαχαχα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... [Reply]

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ:-))))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... [Reply]

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)