ΤΑ BASSET HOUND.....ΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ "ΜΩΡΑ"... :-P

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic 

ΕΝΑ ΠΟΥΛΙ... ΕΙΝΑΙ... ΕΝΑ ΠΟΥΛΙ...
ΕΝΑ ΨΑΡΙ...  ΕΙΝΑΙ.... ΕΝΑ ΨΑΡΙ...
ΕΝΑ ΣΚΥΛΙ... ΕΙΝΑΙ.... ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ...!!! 

 ΤΑ BASSET HOUND ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ  ΜΩΡΑ......ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΠΟΤΕ...!!!!!!!


 
disney babies cartoon image 31000 pictures, backgrounds and images



Image and video hosting by TinyPic
  Image and video hosting by TinyPic
 
Image and video hosting by TinyPic
Ώρα για ύπνο...στο διπλό κρεβάτι..!! 
Έχω πιάσει όλο το χώρο...κι όποιος τολμήσει, ας πει κάτι...
Ακριβώς στη μέση... και... ίσως κάποιος να πέσει... 
Η μαμά δεν μπορεί να βολευτεί... 
Ο μπαμπάς δεν μπορεί να κοιμηθεί... 
Και θα μείνω εδώ ως το πρωί... 
Μέχρι να ξυπνήσω και να θέλω φαΐ...!! 
Σούρνομαι αργά και δαγκώνω της μαμάκας τα αυτιά... 
Αυτή αμέσως ξυπνά... 
Τα δοντάκια μου βλέπετε είναι κοφτερά... 
Είμαι κουτάβι δεν βλέπεις; 
Θέλω μαζί μου να παίξεις...!! 
Να παίρνω ότι θέλω, έχω τον τρόπο μου... 
Σ' ευχαριστώ Θεούλη μου που έφερες αυτούς τους ανθρώπους στο δρόμο μου... 
Με αγκαλιάζουν και με κρατούν σφιχτά... 
Με αγαπούν και μου μιλούν πάντα τρυφερά... 
Με φροντίζουν και έχω πάντα από αυτούς ένα χάδι... 
Και μοιράζονται μαζί μου το κρεβάτι τους το βράδυ...!!!

Συγγραφέας : ΜΑΡΙΒΙΛΗ
Image and video hosting by TinyPic



e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

4 σκυλολιχουδιές:-):

eva είπε... [Reply]

kalimera marivili!!!
Ti omorfo blog!!!
Ta latrevw ta basset einai ekpliktika!
Exw ki egw ena jack russel...pou me exei ksemialisei!!
Filakia polla!!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

kalimera evaki mou!!!
xairomai pou sou aresei to blog mou:-)
ontos einai ekpliktika ta basset alla kai ta jack russel den pane piso!!!
exoun tin idia trela!!!!!!xaxaxa
Filakia!!!

RIRI είπε... [Reply]

Εντυπωσιάζομαι που ενα blog ειναι εμπνευσμένο απο αυτο το υπέροχο
...παιδί... Λατρεύω τα ζώα και ιδιαιτερα τα σκυλια, Παντα στη ζωή μου υπήρχε ενα σκυλί, να μ'αγαπά, και να με συντροφευει. Αν θα περάσης απο το blog μου, στην πρώτη σελίδα, κάτω -κάτω θα δης slide show και της δικης μου αγάπης , του tommy μου.νάσαι καλά Μαριβίλη!!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσει το blog μου καλή μου RIRI:-)
Αυτή η αγάπη με έκανε να πάρω την απόφαση να φτιάξω κάτι ιδιαίτερο,και πρωτότυπο για να του το αφιερώσω!
Θα περάσω σίγουρα από το blog σου.
Έρχομαι τώρα κιόλας!!!!!
Να'σαι καλά, φιλάκια στον Tommy!!!

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)