"ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΦΡΕΝΤΥ"

Σήμερα το πρωί ο Φρέντυ μου έκανε την εξής ανακοίνωση!!!!! (αφού όλο το βράδυ ο κύριος ξενύχτησε chatάροντας με τους φίλους του και μάλλον αυτοί του έβαλαν ιδέες στο μυαλό!!!) Μου λέει λοιπόν : Μαμά! αφού μου βάζετε κάποιους όρους... έχω και γω δικαιώματα να σας βάλω τους δικούς μου...
Άκου λοιπόν.....

  • ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΤΙ... ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.
  • ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ... ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.
  • ΑΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ... ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.
  • ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΑΠΟ ΣΕΝΑ... ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.
  • ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ... ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ... ΔΙΚΟ ΣΟΥ.
  • ΑΝ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΩΣ  ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ... ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.
  • ΑΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΡΩΤΟΣ... ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.
  • ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΡΩΓΕΤΑΙ... ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.
  • ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙΣ  ΚΑΤΩ...  ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.
  • ΟΤΑΝ ΜΑΣΟΥΛΑΩ ΚΑΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ... ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
  • ΑΝ ΤΟ ΒΑΡΕΘΩ... ΕΙΝΑΙ... ΔΙΚΟ ΣΟΥ.
  • ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ... ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.    
Αυτοί φίλοι μου καλοί , είναι οι "ΝΟΜΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΦΡΕΝΤΥ"
Είπατε τίποτα;;;
Εγώ πάντως σκοπεύω να τους τηρήσω.....

e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

0 σκυλολιχουδιές:-):

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)