....Η ΑΓΓΛΙΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ....


Παρ'όλο που υπάρχουν στοιχεία για την παρουσία κοντοπόδαρων κυνηγετικών σκυλιών στη Γαλλία απο το 1500,οι πρώτες εξαγωγές προς Αγγλία άρχισαν στη δεκαετία του 1800.Στα 1894 ο Βρετανός εκτροφέας σκύλων Everett Millais,χρησιμοποίησε τεχνητή γονιμοποίηση για να διασταυρώσει ένα αρσενικό Μπασέ με ένα θηλυκό Μπλοντχάουντ.Η ανατομία του Μπασέ επικράτησε σ'αυτή τη διασταύρωση και παρ'όλο που εκείνη η πρώτη γέννα είχε το ομοιόμορφο χρώμα του Μπλοντχάουντ(μαύρο με χαλκό),τα ζευγαρώματα που ακολούθησαν μ'αυτά τα κουτάβια παρήγαγαν τρίχρωμα κι έδωσαν στον εκτροφέα τους αυτό που ζητούσε:μεγαλύτερα και πιο υγιή κυνηγόσκυλα.

e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

8 σκυλολιχουδιές:-):

Aliki είπε... [Reply]

Mαριβιλη η Αλκμηνη ειμαι απο την Επιτροπη για τα Αδεσποτα του δημου Ναυπλιου.
Που εχω τον μολοσσο της ξαδελφης σου της Μαρινας.
Τωρα με θυμηθηκες?

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ είπε... [Reply]

Ελα ρε κοριτσι μου!!! να σου πω την αληθεια αμεσως σε σενα πηγε το μυαλο μου,αλλα το Αλικη με μπερδεψε.χαχα
Παντα σε θυμαμαι.Απλα...χαθηκαμε και οπως βλεπω με λυπη, το θεμα για το οποιο ειχε γινει η τοτε συναντηση, δεν προχωραει κα8ολου.Εχω προφιλ και στο facebook.Αν εχεις και συ,θα χαρω πολυ να τα λεμε πιο συχνα, εστω και απο δω μεσα.Θα με βρεις με το ονομα:MARIVILI TSOLAKOY-DIVOLIS
φιλακια!!!!!!

αχτίδα είπε... [Reply]

Καλό μήνα φίλη μου , το ίδιο και στο φρέντυ σου.

Carina είπε... [Reply]

Σου έχω αφήσει ένα βραβείο στο Τσάμπα καίει η λάμπα! Πέρνα μια βόλτα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... [Reply]

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ.ΟΛΑ ΚΑΛΑ;ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

Λιάντα είπε... [Reply]

Την καλημέρα μου.....καλή μου Μαριβίλη!
Έψαχνα να βρω το μαιλ σου,αλλά δεν τα κατάφερα και αποφάσισα να σου γράψω εδώ.
Κατ'αρχάς,χαίρομαι....για την αγάπη σου στα ζωάκια!
Σε διαβάζω αρκετά συχνά,γιατί κι εγώ έχω την ίδια αδυναμία....
Έτσι λοιπόν,θέλησα να σου δώσω κι εγώ ένα βραβείο,για το αξιοθαύμαστο blog σου.
Αν θέλεις,μπορείς να περάσεις κι από το δικό μου blog,για να παραλάβεις το βραβείο σου.
Να είσαι πάντα καλά!
Λία...

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ είπε... [Reply]

skroytzako μου,
την καλησπερα σου την ειδα λιγο αργα!!! να'σαι καλα.ολα καλα!ευχομαι και συ να εχεις ενα ομορφο καλοκαιρι!!!!!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ είπε... [Reply]

Λιαντα,
σ'ευχαριστω πολυ! θα περασω, αν και αργησα,να παρω το βραβειο μου απο το blog σου.

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)