Ο ΦΡΕΝΤΥ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΟΥ ΑΚΗ !!!!!



e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

14 σκυλολιχουδιές:-):

Eva F. είπε... [Reply]

Πάει η παντόφλα....
Καλό σας βράδυ....
Τυχερός ο Φρέντυ που έχει μια τέτοια μανούλα...
Την αγάπη μου.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ είπε... [Reply]

Ευτυχώς την παντόφλα την έσωσα!!!
Να'σαι καλά Eva μου.
Καλό βράδυ και σε σένα.
Ο Φρέντυ σου στέλνει ένα γαυ!!!!!!!!!
Την αγάπη μας!

Leviathan είπε... [Reply]

koukli einai!!!!ax na xa kai ego enan tetoio!!kalispera kai kali evdomada!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ είπε... [Reply]

leviathan ! kalhspera kai kalh evdomada kai se sena!
An soy aresei poly kai 8eleis ena idio kanena provlhma!!! apla pes to kai 8a koitakso na soy vrw.
na'sai kala!!!!!!

παπαρουνα είπε... [Reply]

ψυχη μου!!!!!αχ αυτη η μουσουδιτσα του με τρλαινει οταν τον βλεπω!!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ είπε... [Reply]

παπαρούνα μου!!!!Αυτή η μουσούδα είναι που με έχει τρελάνει και μένα.Που να δεις και το ύφος του όταν πάει να κανει ζημιά!!!!!!!!!

Palirroia είπε... [Reply]

χαχαχαχαχα είναι καταπληκτικός γλύκας πολύ θα ήθελα να τον κάνω μια αγκαλίτσα

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ είπε... [Reply]

Αγαπημενη μου palirroia,την αγγαλιτσα σου φροντισα να την παρει ο Φρεντυ και σου στελνουμε την αγαπη μας!!!!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... [Reply]

TI OMOΡΦΗ ΜΟΥΣΟΥΔΙΤΣΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!!ΧΑΛΑΛΙ Η ΠΑΝΤΟΦΛΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ είπε... [Reply]

skroytzako, την παντοφλα την εσωσα!!!!
Να σαι καλα!!!
καλη νυχτα κι απο μας!!!!!

Μάτα είπε... [Reply]

Πρέπει να ήταν πολύ νόστιμη η παντόφλα! Γλυκύτατος ο Φρεντυ σου και ειδικά αυτά τα πανέμορφα ματάκια του!
Φιλάκια

alterego είπε... [Reply]

Ειμαι πολυ χαρουμενος Μαριβιλη που ακομα υπαρχουν ανθρωποι σαν και σενα. Να εισαι καλα και να δινεις αγαπη σε ολα τα πλασματακια του θεου. Την καλησπερα μου

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ είπε... [Reply]

Ματα μου,αυτη τη φορα τη γλυτωσαμε την παντοφλα!
Να σαι καλα!!!
Φιλακια

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ είπε... [Reply]

alterego,σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια.
Να και συ παντα καλα.

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)