ΤΑ ΜΠΑΣΣΕΤ ΧΑΟΥΝΤ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ!!

Τα κυνηγετικά Μπασέ εμφανίζονται σε πίνακες Γάλλων ζωγράφων που χρονολογούνται απο τα μεσα της δεκαετίας του 1800.Υπάρχουν πλήθος υπέροχα γλυπτά Κυνηγετικών Μπασέ κι ανάμεσά τους είναι ένα που υπάρχει στη βιβλιοθήκη της Αμερικάνικης Λέσχης Κυνοφιλίας,δωρεά της Λέσχης Κυνηγετικού Μπασέ Αμερικής.


e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

10 σκυλολιχουδιές:-):

αχτίδα είπε... [Reply]

Έχεις ένα υπέροχο σκύλο , μου αρέσουν πολύ μα αγαπώ τη Κλωντη μου και δεν την αλλάζω με τίποτα.Σε καταλαβαίνω απόλυτα , λατρεύω όλα τα ζώα , εχω μεγαλώσει μέχρι και ..σκατζόχοιρο..ο άνδρας μου κουβαλά πάντα κονσέρβες για τα αδέσποτα στο αμάξι μας που είναι δική μας ευθήνη γιατί εμείς πήραμε το χώρο τους και τους το οφείλουμε.

if.. ιγένεια είπε... [Reply]

χαχαχαχ.. Υπεροχος! Εχω κι εγω ενα κοκερ σπανιελ.. Καλο Σ/Κ!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ είπε... [Reply]

Αχτιδα!! Σε ευχαριστώ που με επισκεύτηκες!Η κόρη μου άμα δει την Κλώντη θα τρελαθεί!!!Τις αρέσουν πολύ τα yorky.
να είστε καλά και συ και να χαιρεσαι την οικογένειά σου.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ είπε... [Reply]

Ιf..ιγένεια! Είχα και γω πριν απο τον "αυτιαρούμπα" μια κοκερίνα και ήταν το μωρό μου. όμως δυστυχώς πριν 2μιση χρόνια μου έφυγε απο καλαζάρ πριν προλάβω να κάνω κιχ.Ηταν 6 χρονών.....
Σε ευχαριστώ που μας επισκέφτηκες!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... [Reply]

TI KATAΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ.ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΜΟΥΣΟΥΔΙΤΣΕΣ!!ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.

nek είπε... [Reply]

prwti fora vlepw tosous pollous pinakes!toso agapito loipon??egw exw ena dogo argentino k to latreyw...den to xortainw me tpt!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ είπε... [Reply]

SKPOUTZAKO ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ ΝΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ είπε... [Reply]

NEK ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ.... ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΜΠΑΣΣΕ ΑΛΛΑ ΟΛΕΣ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ.....
ΕΔΩ ΤΙΠΟΤΑ...ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΙ Ο DOGO ΣΟΥ!

Ελευθερία είπε... [Reply]

Υπεροχα αυτακια δεν ηξερα οτι αυτη η ρατσα ονομαζεται ετσι, εμεις εχουμε συμπαθεια στα λυκοσκυλα και ο γιος μου λαμπραντορ,Αυτη την εποχη ομως και μετα απο πολλα σκυλια που εχουν περασει απο το σπιτι μας δεν θελω πλεον γιατι μ'εχουν κουρασει.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ είπε... [Reply]

Να'σαι καλά Ελευθερία και να χαιρεσαι τα αγόρια σου.Δυστυχώς η ράτσα δεν είναι πολύ γνωστή στην Ελλάδα. αυτός ήταν και ο λόγος που αποφάσισα να φιάξω το blog.Έχουν περάσει 6 ράτσες απο τα χέρια μου και ένα λυκοσκυλο ήταν μια απο αυτές!Εγώ ομολογώ οτι δεν έχω κουραστεί ακόμα να ζω μαζί τους.Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς ένα σκυλί μέσα στο σπίτι!!

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)