Ο ΦΙΛΟΣ ΣΑΣ...




Είναι ο φίλος σας,ο συνεργάτης,ο υπερασπιστής σας,είναι ο σκύλος σας.
Είστε η ζωή του, η αγάπη του,ο ηγέτης του.
Θα είναι δικός σας,πιστός και αληθινός μέχρι τον τελευταίο χτύπο της καρδιάς του.
Του το οφείλετε να είστε αντάξιοι, τέτοιας αφοσίωσης.


e-mail
Twitter
Facebook
Youtube
google+

6 σκυλολιχουδιές:-):

Palirroia είπε... [Reply]

Είναι ένα κουκλί το σκυλάκι σου νομίζω Φρεντυ διάβασα το λες. Μια γειτόνισσα μου έχει ένα σε ίδιο σχήμα αλλα είναι ολόκληρο κανελή ίσως είναι μια παρόμοια ράτσα αλλα και εκείνο έχει θλιμμένα ματάκια .Αγαπώ όλα τα σκυλάκια έχω μια τρελά μαζί τους, ανεξάρτητα από το μέγεθος τους τα βλέπω σα μωράκια απροστάτευτα , έχω ένα μεσαίο κανισάκι τον Ηρακλή και μια γατούλα τη Λιλικα τώρα που σας γνώρισα θα σας επισκέπτομαι συχνά.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ είπε... [Reply]

Σ'ευχαριστώ Palirria που με επισκέφτηκες! θα χαρώ να σε βλέπω εδώ αν και δεν θα έχω συχνά καινουρια πράγματα να δείξω.Θα μοιραζόμαστε όμως την αγάπη μας για τα πλασματάκια μας!!!

SpIrToKoYto είπε... [Reply]

Καλησπέρα κι από μένα...επίσης σκυλογατοπουλομαμά...
να συστήσω την οικογένεια πρώτα:
-Ερως ο πρώτος...μαλτεζάκι και πολύ αντρουά...
-Ιρις η μοναδική...κόρη του ανωτέρω και λογοδοσμένη με τον Τόμμυ της Ριρής...
-Μάο ο γατούλης...γάταρος ετών και κιλών 8
- Τζίτζι το καναρίνι...λαλάει και δέρνει
-Βιβή...απλά εγώ...χάρηκα που βρεθήκαμε κι αν δεν ήταν λογοδοσμένη η δικιά μου,ευχαρίστως σου έκλεβα τον κούκλο σου...
καλό Σ/Κ...-:))

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

Καλησπερα συμπεθερα της ακτιδας και σκυλογατοπουλομαμα!! χαχαχα
Πως τα καταφερνεις αδερφουλα μου με ολα;;;; εγω εναν εχω αλλα κανει για 101!!!
Βιβη μου κι εγω χαρηκα και μαλλον δεν θα το γλυτοσουμε το συγγενολοϊ!! Θελω να μου κρατησετε το πιο μικρο που θα βγει!!!χαχαχα
Καλο Σ/Κ...:-)))

SpIrToKoYto είπε... [Reply]

Μαριβίλη μου,της Ριρής συμπεθέρα είμαι...που σου έκανα γγγκκκρρρ....λολ
μαλτεζάκι έχει κι αυτή..η Αχτιδούλα έχει Γιορκσαιρ...
από μένα δεν υπάρχει πρόβλημα για το μικρό...ποτέ δεν πουλάω σκυλάκια,πάντα χαρίζω όταν σιγουρευτώ οτι πρόκειται για πραγματικό φιλόζωο...
ας έρθει η ώρα η καλή κι εδώ είμαστε-:))

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... [Reply]

χαχαχα με τοσες σκυλομαμαδες μπερδευτηκα βρεεεε!!! αχαχαχα δεν με πιστευω!! Της Ριρης ηθελα να πω!! Φανταζεσε μαλτεζ με γιορκσαϊρ τι θα εβγαινε;;; ααα χαχαχα σε καλο μου!! Τελικα εχω καψει εγκεφαλο!!
Καλα κανεις και δεν τα πουλας!!! Αφου ειναι σαν παιδια μας και ναι πραγματι θα πρεπει να προσεχουμε σε ποιους τα δινουμε γιατι τα ματακια μου εχουν δει πολλα:-((

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι δεκτά. Εκτός...από τα ειρωνικά!Αυτά θα πηγαίνουν κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων!!!

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Αν θέλετε, περάστε μέσα να μας αφήσετε τα αποτυπώματα σας..εεε..συγνώμη την υπογραφή σας ήθελα να πω :-)